כחלון: “מסורתי, אבל לא נתנגד לתחבורה ציבורית בשבת”

אחרי שהצהיר באתר הארץ כי הוא בעד נישואין אזרחיים, יו"ר 'כולנו' משה כחלון התארח בתכנית 'אורלי וגיא' וחזר והצהיר: מפלגתו לא תתנגד להפעלת תחבורה ציבורית בשבת • "אנחנו נמליץ על ראש ממשלה חברתי, על מי שילך לפי המצע שלנו"
יוני גרין
י"ט אדר התשע"ה / 10.03.2015 10:09

יו”ר מפלגת ‘כולנו’, משה כחלון, שב ומצהיר גם הבוקר (שלישי) כי מפלגתו לא תתנגד להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, כאשר השיקול לכך הוא על רקע חברתי.

“לא נפגע באדם שלא יכול להרשות לעצמו רכב ורוצה לבקר את משפחתו בשבת”, אמר כחלון בראיון לתכנית ‘אורלי וגיא’ בערוץ 10 . “אני אדם מסורתי, אבל צריך להיות הגונים. רוצים לא לנסוע בשבת? אז אף אחד לא יכול”.

כחלון הסביר גם מדוע התעקש על הקמת מפלגה שלו למרות שיכל למלא תפקיד בכיר במפלגות האחרות.

“קיבלתי הצעה מנתניהו להיות שר אוצר ואני חושב שיכלתי להיות שר אוצר גם בצד השני”, אמר כחלון. “הלכתי למהלך של מפלגה חברתית חדשה כדי להגיע כשותף ולא כשכיר. כשאתה שכיר מעמדך שונה, אתה מחויב למפלגה.

“אני רוצה ליישם דברים ובשביל לעשות זאת אתה צריך להגיע עם כוח, עם מנדטים”, הוא המשיך בנושא, “אם הייתי מספר 2, 3, 4 או 5 במפלגות האחרות, אז לא הייתי יכול להתנגד לנושאים שחשובים לי”

כחלון שוב סרב להכריז על מי תמליץ מפלגתו לראשות הממשלה והבהיר: “אנחנו נמליץ על ראש ממשלה חברתי, על מי שילך לפי המצע שלנו”.

אתמול, בשיחה עם גולשים באתר ‘הארץ’, אמר יו”ר מפלגת ‘כולנו’ כי גם עם הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס הוא מיישר קו עם יאיר לפיד. “אני תומך בשוויון בנטל ובהוצאת החרדים למעגל העבודה, אני חושב שזה גם אינטרס שלהם.

”לגבי הסנקציות הפליליות – אני מוכן לבחון את זה. אחרי תקופה מסוימת צריך לבחון את הדבר הזה ולראות אם הסנקציות מועילות או לא”.

על נישואין אזרחיים, אמר כחלון: “אני באופן אישי אדם מסורתי, אבל אני מאמין שצריך לאפשר לכל אדם לחיות את חייו ולבחור את המסגרות שהוא שייך אליה. אנו כמובן לא נתנגד לכל יוזמה מהסוג הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות