איווט ליברמן: “לטפל במחבל שזורק אבנים כמו במחבל שיורה בנשק חם”

שר החוץ אביגדור ליברמן, התייחס הערב למותה של הילדה אדל ביטון ע"ה, שנפגעה אנוש בפיגוע אבנים לפני שנתיים: "רק יד קשה כלפי כל טרוריסט תגדע את ידם של בני הבליעל הללו, שלא חסים גם על ילדות בנות 4"
נחמן גור
כ"ח שבט התשע"ה / 17.02.2015 21:54

שר החוץ אביגדור ליברמן, התייחס הערב (שלישי) בדף הפייסבוק שלו, למותה של הילדה אדל ביטון ע”ה, שנפגעה אנוש בפיגוע אבנים בכביש 5 לפני שנתיים, ונפטרה הערב כתוצאה ממחלת דלקת ריאות שהסתבכה.

“היום נפטרה הילדה אדל ביטון, בת ה-4, שנפגעה מיידויי אבנים אל הרכב בו נסעה בכביש חוצה שומרון”, כתב ליברמן. “זוהי עוד תזכורת לכך שאין ‘פיגועים קלים’ ואין ‘מחבלים קלים’ –  והטיפול במחבל שזורק אבנים צריך להיות זהה לדרך שבה מתייחסים למחבל שיורה בנשק חם”.

ליברמן, שבימים האחרונים מנסה לשווק עמצמו שוב כימני, קובע: “רק יד קשה ובלתי-מתפשרת כלפי כל טרוריסט באשר הוא תגדע את ידם של בני הבליעל הללו, שלא חסים גם על ילדות בנות 4. יהי זכרה של אדל ברוך והשם ייקום את דמה”.

הבוקר, בנאום שנשא בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי בתל אביב, הבטיח שר החוץ כי החוק הראשון שמפלגתו תגיש בכנסת ה-20, יהיה חוק עונש מוות למחבלים, “משום שאחרת אנו מזמינים עוד טרור ועוד טרור.

“המאבק בטרור הוא האתגר הגדול ביותר של העולם במאה ה-21”, אמר יו”ר ישראל ביתנו. “זהו גם האתגר הגדול של ישראל, אבל יש פער גדול בין מה שישראל מטיפה לו לבין מה שעושים כאן.
“שחרור מחבלים, ביניהם כאלו שביצעו את הפיגועים הנוראיים ביותר כמו הלינץ׳ ברמאללה, הוא המסר הכי לא נכון שאפשר להעביר במלחמה בטרור. חייבים לסמן לטרור שמשנים את הכיוון. שאין יותר עסקאות”.
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות