תמיכה עקיפה? הגר”ש עמאר השתתף ב’שבת גיבוש’ של ישיבת כסא רחמים

רבה הראשי של ירושלים, הגרש"מ עמאר, השתתף ב'שבת גיבוש' מיוחדת שנערכה בניר עציון, יחד עם הגר"מ מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים ומנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד', לצד ח"כ אלי ישי
י"א שבט התשע"ה / 31.01.2015 21:40

הראשל”צ ורבה הראשי של ירושלים, הגרש”מ עמאר, השתתף ב’שבת גיבוש’ מיוחדת שנערכה במלון ניר עציון, יחד עם הגר”מ מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים ומנהיגה הרוחני של מפלגת ‘יחד’, לצד ח”כ אלי ישי.

כרבה הראשי של ירושלים, הוא אינו יכול להתערב בפוליטיקה, ואף מקפיד על כך. כשהתראיין תלמידו ניסים אלקססי בשבחה של ש”ס ובשבח החיבור החדש שלו לאריה דרעי, תוך שהוא רומז כי קיבל ‘אור ירוק’ לכך מהגר”ש עמאר, מיהר הרב לעלות לשידור ולהכחיש כל קשר.

אלא שהשבת, פרשת בשלח, הוא השתתף בשבת התאחדות של ישיבת כסא רחמים, בה השתתפו גם רבני, תומכי ותלמידי הישיבה.

בימים כתיקונם, השתתפות בשבת שכזו לא הייתה מעוררת תשומת לב רבה. אך בימים של ערב בחירות, כשישיבת כסא רחמים קשורה קשר הדוק לריצתו של אלי ישי במפלגת ‘יחד’, קצת קשה להתעלם מהשתתפותו של רבה הראשי של העיר ירושלים, כשהוא יושב בשולחן הכבוד לצידו של אלי ישי.

כעת רק ניתן לשער, כי אילו לא פעל יו”ר תנועת ש”ס אריה דרעי למנותו לתפקיד רבה של ירושלים, היה הגר”ש עמאר חלק ממועצת החכמים שהייתה מנווטת את מפלגת ‘יחד’.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרבנים
    31/01/2015 23:17
    יחיא
  1. רק זך בקלפי ולא נפחד מאיומים וקללות ביום הבחירות

  2. יחד - המפלגה החרדית הימנית היחידה!
    01/02/2015 16:14
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. היום בדרשתו של ראש הישיבה הרב אביעד אסולין שליט”א בישיבת ‘תורת שלמה’, יצא לראשונה בתמיכה פומבית במפלגתו של הרב מאזוז וקרא לכל תלמידיו לעשות כל שביכולתם להביא כמה שיותר מנדטים.