“מי יודע מה הרצוג יעשה לנו, יחריב לנו את כל ארץ ישראל”

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', קובע: חובה לעשות 'מי שבירך' לחייל צה"ל • "אם אדם נותן לך כמה שקלים - אתה עושה לו מי שברך. נותן לך את הדם שלו - אתה לא עושה לו מי שברך?" • על מפלגות השמאל: "הרבה חושבים ששמאל זה טוב. אסור ללכת בשמאל, צריך ללכת ימינה" • ועל בוז'י הרצוג: "השם שלו 304 כמניין ש"ד"
שלמה בן חיים
י"ג שבט התשע"ה / 02.02.2015 18:37

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת כסא רחמים ומנהיגה הרוחני של מפלגת ‘יחד-העם איתנו’, אמר במהלך כנס בחירות בנתיבות כי חובה לעשות ‘מי שבירך’ לחיילי צה”ל.

“אנחנו נוכל לומר שאנחנו טובים יותר מדוד המלך? צריכים לברך אותם”, אמר ראש הישיבה. “אם אדם נותן לך כמה שקלים, אתה עושה לו מי שברך. נותן לך את הדם שלו – אתה לא עושה לו מי שברך?  זה דמים וזה דם – דמים בדמים נגעו.

“לכן צריך להתייחס לכל אחד ואחד מישראל, אפילו החילוניים, אם תדע לדבר איתם מכל הלב, לקרב אותם, כל יהודי שיש לו אמונה בלב, חוץ מאלו שעושים להכעיס, מי מדבר עליהם”.

הגר”מ מאזוז הסביר מדוע ליושבי ארץ ישראל יש אמונה:  “הרי למה יושבים כאן? הרי כאן המצב לא טוב, הרי כאן היוקר עולה, המילקי בגרמניה עולה יותר זול מכאן. אז בשביל מה לקבל מלקות כאן, כשיש שם יותר בזול?

“אלא פשוט מאוד – יש להם קשר לארץ ישראל. הם מאמינים שסוף טוב הכל טוב. אז על האמונה מגיע להם שכר”.

אחר-כך עבר לתקוף את השמאל ואת בוז’י הרצוג: “אותו דבר יש, הרבה חושבים ששמאל זה טוב. אסור ללכת בשמאל, צריך ללכת ימינה. ימין ה’ רוממה, ימין ה’ עושה חיל.

“ולכן לא היתה לנו ברירה, אני לא איש מלחמות ואני לא איש פוליטיקה. אני תמיד אומר ‘אזי חיים בלעונו’ בגימטריה פוליטיקה 250 בדיוק ואני השם שלי 251 ‘א-פוליטיקה’. אני נגד פוליטיקה.

“אבל כאשר אני רואה שלוש מפלגות חרדיות, שלושתם אומרים רק שמאל – הסימן שלהם דג”ל, כל אחד יודע לפרש אותם, אני צריך ללכת אחריהם? צריך לתת גם משהו.

“אחרת נלך אחרי פלוני (הרצוג) השם שלו 304 כמניין ש”ד. מי יודע מה יעשה לנו, יחריב לנו את כל ארץ ישראל.

“אז לכן עשינו את התנועה הזו, ששמה יחד, יחד כולם מתאחדים, ופעם ראשונה בהיסטוריה שאין הבדל, לא אשכנזים ולא ספרדים ולא תימנים ולא שחורים ולא סרוגים, כולנו הולכים ביחד”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בבי סכנה למדינה
    02/02/2015 19:11
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. מתערב בפוליטיקה פנימי בארהב בלי חשבון, ויביא עלינו אסון. מי שחושב שמדינת ישראל עצמאית לגמרי ואינו צריך מדינות אחירות הוא טיפש. ישראל מקבל מיליארדים מארהב כל שנה. הם תרמו כיפת ברזל, ובאמצע המלחמה אחרונה, ובאמצע השמצות, אובמה נתן מאות מליונים עבור כיפת ברזל.
    אסור לתת לביבי להיות ראש הממשלה.

  2. רק יחד
    02/02/2015 20:45
    משה
  3. גדול הדור אמיתי הרב מאזוז מנהיג הדור

  4. מזכיר את מרן הרב עובדיה
    02/02/2015 23:37
    אלי ישי - אנחנו אחריך באש ובמיים!!
  5. ממשיך דרכו האמיתי