מי יזכה בתקציב הפירסום של ג’? ‘תוצאות’: “מכרז מפוברק”

ראשי הצוות האסטרטגי של 'פורום הסברה ואסטרטגיה' ביהדות התורה קיימו ישיבה משותפת ראשונה • משרדי הפרסום שיתמודדו על תקציב הבחירות יציגו השבוע פרזנטציה • בולטון פוטנציאל, שניהל את הקמפיינים בעבר לא מתמודד
נחמן גור
ה' שבט התשע"ה / 25.01.2015 18:51

בשעות הצהריים (ראשון) קיימו ראשי הצוות האסטרטגי של ‘פורום הסברה ואסטרטגיה’ של מפלגת יהדות התורה ישיבת היערכות מקצועית ראשונה, לקראת פתיחת קמפיין תעמולת הבחירות של המפלגה.

במפגש השתתפו מי שמונו למנהלי צוות הניהול: אברהם רכטשפר נציג סיעת שלומי אמונים (חדש בצוות), מנחם גשייד הכתב הפוליטי של המודיע, ונציג הסיעה המרכזית של חסידות גור (בעל ניסיון רב במערכות הבחירות), אריה זיסמן, הכתב המדיני ועורך ביתד נאמן (כמו גישייד, השתתף כבר במספר מערכות בחירות ונחשב למקצועי מאוד), ואבריימי רוזנטל, עורך בכיר ביתד נאמן (חדש בצוות, ונחשב לכישרון מבריק)  – שניהם נציגי דגל התורה.

הישיבה הראשונה עסקה בהיערכות וגיבוש האסטרטגיה המשותפת של המפלגה. זאת, לאחר שצוותים של שתי התנועות – אגודת ישראל ודגל התורה – קיימו בשבועות האחרונים מספר ישיבות אסטרטגיה נפרדות וגיבשו דרכי הסברה ופעולה.

המטה המרכזי של המפלגה לא יפעל  בבני ברק, אולם עד שיוסרו המשרדים, מתקיימות בינתיים ישיבות היערכות פעם במשרדי דגל התורה ופעם במשרדי אגו”י.

ועם איזה משרד פירסום יפעל הצוות?

השבוע צפויים מספר משרדי פרסום להציג את הפרזנטציה בפני מנהלי פורום ההסברה. בין המשרדים שיתמודדו יהיו מילר פוינט, VIP, ושחור ולבן.

משרד הפרסום בולטון פוטנציאל –  שניהל את שני הקמפיינים האחרונים של המפלגה בשתי מערכות הבחירות האחרונות, אינו מתמודד הפעם במכרז.

שעיה איצקוביץ, מנכ”ל ובעלים של משרד ‘תוצאות אפקטיביות’ כתב הערב בדף הפייסבוק שלו:

“חברים, מישהו הפיץ בקבוצות שהמשרד שלי ועוד כמה משרדים שקמו כנראה לצורך הבחירות, מתמודדים בפני איזה ועדה של מטה ההסברה של יהדות התורה.

“אבקש להבהיר שלא היה ולא נברא, הבנו כבר שזה בסך הכל עוד דרך לצ’יפור מקורבים, לא מכרז ולא דמוי מכרז ומעניין שלמרות סירוב מפורש ומתועד שלי להשתתף בפארסה הזאת, אנשי מטה ההסברה של יהדות התורה מצאו לנכון להוציא הודעה שקרית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות