תגובה איראנית ראשונה על החיסול: “ישראל תספוג מכת ברק קטלנית”

יממה לאחר שאיראן אישרה כי בתקיפה בסוריה חוסל הגנרל הבכיר אללה דאדי - מגיעה התגובה האיראנית: "הציונים כבר הרגישו בעבר את הזעם שלנו על פשעיהם. על ישראל להמתין עד שיגיע הרגע שהיא תשלם" • צה"ל מתגבר כוחות בגבול
אליעזר היון
כ"ט טבת התשע"ה / 20.01.2015 15:51

תגובה איראנית ראשונה אחרי חיסול הבכיר שיוחסה לישראל: הגנרל מוחמד עלי ג’עפרי, מפקד צבא משמרות המהפכה, אמר כי על “ישראל להיות מוכנה לברק הרסני שיכה בה”.

“רצח בני האיסלאם, מהווה נקודת מפנה חדשה בקריסת המשטר הציוני”, אמר ג’עפרי והוסיף: “על ישראל להמתין עד שיגיע הרגע שהיא תשלם על הפשע שלה”.

ג’עפרי, שצוטט באתר אל-מיאדין המזוהה עם החיזבאללה, הוסיף: “הציונים כבר הרגישו בעבר את הזעם שלנו על פשעיהם. התקיפה בקוניטרה מדגישה את הצורך שלא להתרחק ממטרת הג’יהאד עד למחיקת החיידק המושחת – ישראל”.

התגובה של ג’עפרי מגיעה יממה לאחר שנציגים רשמיים מטעם הצבא האיראני אישרו כי בתקיפה נהרג אחד הקצינים הבכירים של משמרות המהפכה, הגנרל מוחמד עלי אללה דאדי, שביקר באזור קוניטרה יחד עם נציגי חיזבאללה והצבא הסורי.

בחדשות 2 דווח, כי במקביל לאיום האיראני המפורש, מדווחת התקשורת במדינה כי שר ההגנה המקומי חתם עם מקבילו הרוסי על הסכם שעשוי לספק לצבא משמרות המהפכה נשק שובר שוויון – טילי S300 שאת העברתם ניסתה בעבר ישראל למנוע באמצעים דיפלומטים.

בתוך כך, עיתון לבנוני דיווח הבוקר כי מזכ”ל חיזבאללה, חסן נסראללה, צפוי לנאום בתחילת השבוע הבא ולהגיב להריגת אנשיו בתקיפה. הנאום, כך על פי היומון הלבנוני א-ספיר, המקורב לחיזבאללה, תוכנן ליום ה-16 בפברואר, יום השנה לחיסולו של עימאד מורניה – אביו של ג’יהאד מורניה, אך הוקדם בשל חיסול פעילי הארגון.

כפי שדווח ברשתות הזרות, נפרשו סוללות כיפת ברזל בגזרת הצפון, מחשש להתחממות הגזרה עם חיזבאללה, שיבקש להגיב על חיסול אנשיו.

צה”ל גם מתגבר ביממה האחרונה את כוחותיו ברמת הגולן ובגבול עם לבנון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות