פייגלין לפעיליו: תעזבו את הליכוד • מסתמן: לא יתמודד בבחירות

"אתמול הודעתי על פרישה מהליכוד ואני קורא לכל חברי לדרך לנהוג כמוני" • "נקים מסגרת פוליטית ונייצר אלטרנטיבה מהותית לימין ולשמאל כאחד" • "ככל הנראה לא נהיה מוכנים כבר לבחירות הקרובות"
יוני גרין
ט"ו טבת התשע"ה / 06.01.2015 10:56

חבר הכנסת משה פייגלין, שאמש הודיע על עזיבת הליכוד לאחר שמצא עצמו מחוץ לרשימת המפלגה, קורא הבוקר (שלישי) לפעילי ‘מנהיגות יהודית’ ללכת בעקבותיו.

להנהגה הישראלית על כל גווניה אין את היכולת להתמודד עם האתגרים הבסיסיים ביותר שמולם אנו עומדים ועלינו להכין את האלטרנטיבה בצורה יסודית ועמוקה. יש לנו בערך שנה וחצי עד לבחירות הבאות – וגם זה זמן קצר מאוד.

“אתמול הודעתי על פרישה מהליכוד ואני קורא לכל חברי לדרך לנהוג כמוני”, כתב פייגלין בעמוד הפייסבוק שלו. ”אנו נקים מסגרת פוליטית – נפנה לצעירים מכל הגוונים ונייצר אלטרנטיבה מהותית לימין ולשמאל כאחד”.

לפי המסתמן, פייגלין לא יתמודד בבחירות לכנסת ה-20. ”ככל הנראה לא נהיה מוכנים עם הכלי הפוליטי כבר לבחירות הקרובות (למרות שנפתחות כל מני אופציות), אבל לטעמי אין כל סיבה למהר”.

הוא חזר על הסיבה בגינה החליט לעזוב את הליכוד. ”להנהגה הישראלית על כל גווניה אין את היכולת להתמודד עם האתגרים הבסיסיים ביותר שמולם אנו עומדים ועלינו להכין את האלטרנטיבה בצורה יסודית ועמוקה. יש לנו בערך שנה וחצי עד לבחירות הבאות – וגם זה זמן קצר מאוד”, העריך.

אמש התכנסו בבנייני האומה בירושלים מאות מפעיליו של פייגלין, ויו”ר ”מנהיגות יהודית’, הכריז: “נתניהו עשה לי סיכול ממוקד חבל על הזמן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות