גורמים בכסא רחמים מציעים: הגר”מ מאזוז ל’מועצת’, ישי ילך הביתה

אחד מהר"מים בישיבת כסא רחמים, הנמנה על המתנגדים לפתיחת 'יחד-העם איתנו', מנסה להוביל הצעה: הגר"מ מאזוז יצורף למועצת החכמים, יקבל נציג ברשימת ש"ס - ואלי ישי יפרוש • תגובת הישיבה: "הסיכוי שזה יקרה - מתחת לאפס"
י"א טבת התשע"ה / 02.01.2015 12:44

הפיצול בתוככי קהילת ‘כסא רחמים’, עליו דיווחנו כבר בתחילת דרכה של מפלגת ‘יחד-העם איתנו’, ממשיך לחלחל, כאשר הגורמים בהנהגת הישיבה המתנגדים לפילוג, מגבירים את הלחץ להחזיר עטרה ליושנה ולהתאחד עם תנועת ש”ס.

פרסום קלטת הוידאו בה תועד הרב עובדיה זצ”ל מכנה את אריה דרעי “רשע” – אשר למרות שאלי ישי אינו אחראי לפרסומה, ואף הכחיש פומבית כל קשר להדלפתה – הגביר את תחושת חוסר הנוחות שחשים גורמים בקהילת כסא רחמים לנוכח המחלוקת הקורעת את העולם הספרדי.

גם הגר”מ מאזוז, מנהיגה הרוחני של ‘יחד-העם איתנו’, שיגר אתמול מכתב אל אריה דרעי, בו הבהיר כי “ידנו לא שפכו את הדם הזה (הקלטת), ועינינו לא ראו”.

אלא שעתה אנו חושפים הצעה חדשה הנשקלת בכובד ראש בימים אלו בקרב חלק מהנהגת הקהילה והישיבה: לפי ההצעה יתבצע איחוד שורות בין ‘יחד-העם איתנו’ ומנהיגה הרוחני, הגר”מ מאזוז, יצורף למועצת חכמי התורה של ש”ס. ראש הישיבה יקבל גם נציג ברשימת ש”ס שתתמודד בבחירות לכנסת.

אלא שכאן באה ההסתייגות המשמעותית: הנציג לא יהיה ח”כ אלי ישי, שיתבקש לנעול את מפלגתו – וגם ללכת הביתה. כפי שכבר הצהיר בעבר, ישי יבצע כל מה שיורה לו הגר”מ מאזוז.

ימים יגידו, האם ההצעה, שהעומד מאחוריה הוא אחד מהר”מים בישיבה שהתנגד לכל אורך הדרך לפתיחת המפלגה החדשה, תבשיל לכדי מהלך אמיתי.

הסקרים האחרונים, בהם לא עוברת המפלגה את אחוז החסימה, מחזקים את הפלג המתנגד לה, בקרב קהילת ‘כסא רחמים’.

תגובת ישיבת כסא רחמים: “הסיכוי שהדבר יתבצע – מתחת לאפס”.

עוד נמסר: “למרן ראש הישיבה הגר”מ מאזוז שליט״א רבבות תלמידים בארץ ובעולם. מאות אלפים נוהגים על פי פסיקותיו ושומעים להוראותיו.

“לאחרונה צצים ‘אנשי חצר’ ו’תלמידים’ כביכול, ומדבררים עצמם לדעת, תוך ניסיון נואל לפגוע בציבור שומעי לקחו של מרן ובהוראותיו.

“מרן הכריז חד משמעית כי על תלמידיו ושומעי דברו להצביע עבור אלי ישי.

“הדבר ברור שמי שלא מצביע אלי ישי, אינו נמנה על תלמידי מרן ואל לו להתהדר בנוצות לא לו!”

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אם גם שם יהיו קובמינות -
    02/01/2015 13:23
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. האופציה הטבעית תהיה לומר לאאאאאא למפלגות החרדיות המאוסות!!!

    עם כל הצער שבדבר…

  2. רעיון מצוין!
    02/01/2015 15:40
    כוללניק
  3. חוץ מאלי ישי וצבי עמר, כולם יאהבו את הרעיון.

  4. לא תודה
    03/01/2015 18:39
    מוטי
  5. רוצו והתרסקו

  6. בושה וחרפה איפה צעקתם מרן??
    04/01/2015 12:05
    יניב
  7. כל הצדיקים הנל צרחו מרן מרן כאילו יש להם בעלות עליו כעת כולם עושים מה שמתחשק על רוחם כאילו פרקו עולו תתביישו לכם לא שכחתי מה עשיתם לרב אמנון שליטא אני מקווה שסוף סוף יתפקחו הרבנים שהיו צדיקים ויתנצלו