גם ח”כ ניצן הורביץ ממרצ הודיע: פורש מהחיים הפוליטיים

"אחרי התלבטות עמוקה החלטתי לא להתמודד ברשימת מרצ לכנסת הבאה" • הורביץ ששימש כחבר כנסת במשך 2 קדנציות מטעם מרצ, היה בעברו עיתונאי בעיתון הארץ, ועורך חדשות החוץ בערוץ 10
אליעזר היון
ט' טבת התשע"ה / 31.12.2014 20:49

אחרי עדי קול, לימור ליבנת, ועוזי לנדאו, גם ניצן הורביץ ממרצ הודיע: “פורש מן החיים הפוליטיים”.

את ההודעה כתב הורוויץ היום (רביעי) בדף הפייסבוק שלו: “אחרי התלבטות עמוקה החלטתי לא להתמודד ברשימת מרצ לכנסת הבאה. שקלתי את זה במשך חודשים רבים והתלבטתי עד הימים האחרונים. שתי קדנציות בכנסת – יותר משש שנים כחבר כנסת – ואני רוצה להמשיך לכיוונים חדשים”.

הורביץ הוסיף: “זו הכרעה מאוד לא פשוטה מבחינתי. עשיתי דרך ארוכה ומרתקת בתנועה הזו ויש לי בה חברים ותומכים רבים בכל קצות הארץ. אני אוהב את הארץ הזו ואני אוהב אתכם מאוד. עשינו המון דברים יחד. הובלנו מאבקים, יזמנו חקיקה מתקדמת, לחמנו על ערכי היסוד: על הדמוקרטיה, על זכויות האדם, על הצדק החברתי ועל השלום”.

ניצן הורביץ היה במשך שנים ארוכות איש תקשורת ושימש ככתב בגלי צה”ל, עורך חדשות החוץ בערוץ 10, וכתב בעיתונים חדשות והארץ.

בבחירות 2009 הכריז על הצטרפותו לרשימת מר”ץ ושוריין במקום השלישי. התמודד בבחירות המוניצפיליות האחרונות לראשות העיר תל אביב והפסיד לראש העיר המכהן – רון חולדאי.

יו”ר מרץ זהבה גלאון, מסרה בתגובה: “קיבלתי בצער את החלטתו של ניצן הורוביץ לא להתמודד ברשימת מרצ לכנסת. ניצן היה דמות חשובה ומשמעותית במרצ בשש השנים האחרונות, פרלמנטר מעולה וחבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות