בבא ברוך לאריה דרעי: “אין היתר לעזוב שליחות קדושה”

האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא 'הבבא ברוך', שיגר היום מכתב לאריה דרעי בו הוא משבח אותו ודורש ממנו להשאר בש"ס: "אל תתן לספינה לטבוע" • ומברך: "הקב"ה יאבד כל הקמים עליך לרעה"
שמעון ליברטי
ח' טבת התשע"ה / 30.12.2014 16:09

הקמפיין של ש”ס נמשך: רבי ברוך אבוחצירא, ה’בבא ברוך’, שיגר בצהרים (שלישי) מכתב ליו”ר ש”ס אריה דרעי, בו הוא דורש ממנו לחזור בו מכוונת ההתפטרות.

“לכבוד ידידנו ידיד ה’ אהובנו מקים עולה של תורה בארץ הקודש מזה עשרות שנים הר”ר אריה דרעי שליט”א”, נפתח המכתב.

“הנני פונה אליך בפניה נרגשת, בשמי ובשם כל רבני משפחתינו הקדושה, לחזק את ידך ופעלך בכל הפעילות הצבורית הקדושה, ואל תפן למעללם ופעלם של אינשי דלא מעלי, והננו עומדים לימינך ומחזקים את רוחך שלא יפול”.

“וכידוע זכית ועמדת בראש שליחות דרבנן למען תורת ישראל ועם ישראל, להקים מוסדות של תורה ת”ת ישיבות סמינרים ומקוואות בכל אתר ואתר בארץ הקודש זה עשרות בשנים ולמפורסמות לא צריך ראיה”, משבח הבבא ברוך.

“וברוך ה’ כוחך במותניך להמשיך ולפעול בדרך הנ”ל, גם בימים אלו ובפרט בתקופה שבה קמים עלינו לכלותינו מבחינה רוחנית בעונותינו הרבים. אי לכך אין לך היתר כלל לעזוב שליחות קדושה זו והנך שליח ציבור שאסור לסרב בשעה זו.

“לכן אנו פונים אליך בתוקף לבטל את פרישתך מיו”ר תנועת ש”ס, ולחזור ביתר שאת ועז ולהמשיך את שליחות הקודש”, קובע רבי ברוך.

“ואנו בטוחים ומאמינים בעזרת ה’  שזכות אבותינו הקדושים והטהורים יעמדו לך לברכה והצלחה בכל אשר תפנה, ולא יעמוד איש בפניך לעד. הלא ציוותיך חזק ואמץ אל תערוץ ואל תחת כי עמך ה’ אלוקיך בכל אשר תלך”, הוא מצטט מהנביא ביהושע.

הבבא ברוך מוסיף בכתב ידו: “רבי אריה היקר הריני לבקשך שאל תתן לספינה שהיא סיעת ש”ס לטבוע אתה הוא קברניטה, חזור בך! ובזכות מור אבי הקדוש (הבבא סאלי – ש.ל.), הקב”ה יאבד כל הקמים עליך לרעה. אמן ואמן”.

wpid-2014-12-30-15.59.08.png.png

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות