חכם שלום כהן: “אלי ישי עזב את ש”ס והלך לבית הכסא”

נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן התייחס בשבת לראשונה בפומבי לפילוג בש"ס ותקף בחריפות את אלי ישי: "מה זה בכל ביתי נאמן הוא? כשהייה בביתי היה נאמן. עכשיו הלך לבית אחר - לבית הכסא" • על הסקרים: "ש"ס ראשי תיבות - שקר סקר"
נחמן גור
ה' טבת התשע"ה / 27.12.2014 18:37

הפילוג הספרדי: אחרי כמעט שבועיים, מאז הכריז יו”ר העם איתנו אלי ישי, על פרישתו מש”ס והקמת מפלגה חדשה, הוא זוכה למתקפה פומבית ראשונה מנשיא מועצת חכמי התורה הגר”ש כהן.

בשבת האחרונה, התארח הגר”ש בבני ברק, ובליל שבת נשא דרשה בבית הכנסת ‘נווה יצחק’ במעמד מאות בני תורה ספרדים, במהלכה התייחס לפילוג בש”ס ותקף את אלי ישי ואת פטרונו הרוחני ראש ישיבת כסא רחמים הגר”מ מאזוז.

“אדם הסותר את עצמו, נקרא שקרן”, התייחס בתחילה הגר”ש במרומז לישי, ולאחר מכן המשיך במתקפה ישירה.

“ראיתי שיש שלטים שבהם כתוב ‘בכל ביתי נאמן הוא’, מה זה בכל ביתי נאמן הוא? כשהיה בביתי היה נאמן, עכשיו הלך לבית אחר –  בית הכסא”, אמר הגר”ש כשהוא רומז לישיבת כסא רחמים.

הגר”ש התייחס לסקרים שלא מחמיאים לש”ס: “הראו לי סקר בו ש”ס לא תהיה בכנסת כלל. סקרים זה שטויות. ש”ס ראשי תיבות “ס’קר ש’קר”. אנחנו בעזרת ה’ נזכה להצלחה גדולה בבחירות”.

הגר”ש לא חסך גם מהממשלה היוצאת: “מה עשתה הממשלה הרעה הזאת? רק קיצצה בישיבות ובכוללים. הרבה כוללים נסגרו בגלל הקיצוצים הללו, ומה הם רוצים לעשות במקום זה? לגייס את תלמידי הישיבות. הקב”ה ענה לתפילותינו וברוך ה’ הפיל את הממשלה שביטלה תורה של רבים”.

נשיא המועצת שיבח את נציגי ש”ס ואמר: “ברוך ה’ יש לנו סיעה שמסייעת כל הניתן לומדי התורה, אני עוקב אחרי הפעילות, ויש לשמחתנו הרבה עשייה בקרב הנציגים. רק בתקופה האחרונה ביקרו אצלי כמה נציגים שסיפרו איך הצליחו לסייע לעוד ישיבות וכיצד הוקמו מוסדות חינוך נוספים”.

 

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כן
    27/12/2014 19:15
    יח
  1. אחלה רבנים

  2. אחים יקרים
    27/12/2014 19:50
    שי
  3. חבל לא לדבר נגד גדולי ישראל שליט”א……………. הילדים מתקלקלים בעוון המר הזה….. שבוע טוב

  4. חכם שלום למה לך כל הביזיון הזה?
    28/12/2014 17:17
    ילמדנו רבינו
  5. חזור לפורת יוסף ועסוק בתורה הקדושה ועזוב את הפוליטיקה שעושה לך רק שם רע.

  6. מתברר שהרב שלום כהן הוא אכן ממשיך דרכו האמיתי של מרן הרב עובדיה... לפחות בכל הקשור לקללות ולגידופים...
    28/12/2014 18:45
    זאב לוין
  7. מתברר שהרב שלום כהן הוא אכן ממשיך דרכו האמיתי של מרן הרב עובדיה… לפחות בכל הקשור לקללות ולגידופים…