“אנחנו עם דם בעיניים”, צרחו פעילי ש”ס ותקפו • צפו בעימותים

בתום מסיבת העיתונאים של ח"כ אלי ישי פרצו פעילי ש"ס אל מלון רמדה, תקפו את פעילים ועיתונאים - וצרחו: "הוא בגד בדרך! ישי אפס מאופס. אנחנו נפגע בו" • מאבטחים הבריחו את ישי מיציאה צדדית • דרעי: "מגנה בתוקף את האלימות"
יוני גרין
כ"ג כסלו התשע"ה / 15.12.2014 21:20

עשרות פעלי ש”ס זועמים פרצו הערב (שני) למסיבת העיתונאים שכינס ח”כ אלי ישי במלון רמדה בירושלים, בה הודיע באופן רשמי כי הוא עוזב את מפלגת ש”ס ומקים מפלגה חדשה שתתמודד בבחירות הקרובות לכנסת – וחוללו מהומה.

המפגינים הצליחו לחדור לאולם בו נערכה מסיבת העיתונאים, צעקו ואיימו לפגוע באלי ישי ואנשיו, ותקפו גם עיתונאים.

הפעילים הזועמים קראו לעבר ישי: “הוא בוגד! הוא בגד במרן! הוא בגד בדרך! זה נגד התורה!”

פעיליו של דרעי ניסו להתפרץ לאולם כבר בעיצומם של דברי ישי, עד שהצליחו לחדור לאולם. “אנחנו עם דם בעיניים”, צעקו, ”אין הפרדה בין המטרה לאמצעים. ישי אפס מאופס. אנחנו נפגע בו”.

ש"ס, מכות, רמדה

בנוסף, טיפסו הפעילים  על במת הנואמים וניסו להסיר ממנה את תמונת הגר”ע יוסף שהוצבה במקום. במקום התפתחה תגרה בין המפגינים לפעיליו של אלי ישי – שהצליחו להרחיקם מהבמה.

כוח אבטחה ששהה במקום הבריח את ח”כ ישי מיציאה צדדית, אל מטבח המלון, ולאחר דקות ארוכות הוא יצא החוצה מיציאה צדדית.

כוחות יס”מ ומשטרה שהוזעקו אל המלון השליטו סדר במקום.

בתוך כך, המשטרה מחפשת אחר אחד המתפרעים במלון ‘רמדה’, שתועד מאיים על חייו של אלי ישי על ידי צלם ערוץ 7. כוחות המשטרה נטלו סרטונים ותמונות מצלמים ששהו במקום, והם מחפשים אחרי המתפרעים.

 צפו בפעילי ש”ס וישי מתעמתים: 

http://vimeo.com/114594210

כעת המלון נמצא תחת אבטחה כבדה, וכוחות יס”מ ומשטרה מונעים את כניסת פעילי ש”ס אל המלון.

יו”ר ש”ס, ח”כ אריה דרעי הוציא הודעה בה גינה את התקיפה הברוטאלית. “מגנה בתוקף את אירוע האלימות הערב ברמדה”, הודיע דרעי.

“להתנהגות זו אין שום קשר לתנועת ש”ס והיא לא מייצגת את דרכה. על כולנו לשמור על דרכו של מרן ולפעול רק בדרכי נועם”.

ש"ס, מכות, רמדה

קודם לכן, במסיבת העיתונאים אמר אלי ישי: “אני מודיע היום על מפלגה חדשה בישראל, שתלך בדרכו של מרן. מרן נמצא איתנו.

“זה לא יום קל עבורי, מילאתי תפקידים רבים בש”ס, אבל גדולי ישראל והעם החליטו. אני עוזב מפלגה ולא עוזב דרך. אני מקים מפלגה בידיים נקיות, ובדרך ישרה.

“התייעצתי עם גדולי ישראל ובראשם מרן ראש ישיבת כיסא רחמים, הגאון הרב מאיר מאזוז”, בקובעו בפומבי לראשונה את הנהגת התנועה החדשה, ואת ה”מרן” החדש שלה.

אל אלי ישי הצטרף ח”כ יוני שטבון שהודיע אמש על עזיבת מפלגת הבית היהודי. שטבון אמר: “אחדות בין דתיים, חרדים ומסורתיים, דאגה לשכבות החלשות וחיזוק המורשת היהודית זו הבשורה שלנו במפלגה החדשה בראשות חברי ח”כ אלי ישי. זו הבשורה שהעם משווע לה. זו הבשורה שבעזרת ה’ נוביל”.

צפו בישי מתחבק עם פעיליו אחרי הנאום: 

במפלגת ש”ס, כצפוי, תקפו הערב את החלטתו של ח”כ ישי: “תנועת ש״ס מצרה על בחירתו של אלי ישי לעזוב את תנועת ש״ס ולנטוש את דרכו ומורשתו של הרב עובדיה זצ”ל כנגד מועצת חכמי התורה. צר לנו כי יצרים אישיים ומניעים זרים הביאו את מר ישי למעשה זה.

“תנועת ש״ס יוצאת למערכת הבחירות מאוחדת ומלוכדת תחת הנהגתו של יו״ר התנועה הרב אריה דרעי, נמשיך לאחד את כלל הציבור בישראל תחת הדגלים החברתיים והיהודיים של תנועת ש״ס תנועתו של מרן”, נמסר מהמפלגה.

ש"ס, מכות, רמדה

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עבריינים
    16/12/2014 18:24
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. להגיש דחוף תלונה במשטרה!!!