נציגי ש”ס ברשויות התבקשו לחתום נגד אלי ישי: “התרה גמורה מעולו”

הפילוג בש"ס • 170 נציגי ש"ס ברשויות המקומיות התבקשו לחתום על עצומה לחברי מועצת החכמים: " למעלה מעשור בשנים דשדשה התנועה במקום" • "חוסר המעורבות שלו, מהווים למעשה חתירה תחת התנועה המפוארת והורסים כל חלקה טובה" • "הרינו מבקשים ממעלתכם התרה גמורה מעולו של זה"
יוני גרין
י"ט כסלו התשע"ה / 11.12.2014 17:35

מפעילים לחץ על אלי ישי: 170 נציגי ש”ס ברשויות המקומיות התבקשו לחתום על עצומה הקוראת לחברי מועצת חכמי התורה של ש”ס להדיח את היו”ר לשעבר מהתנועה,  במידה ולא יכיר בסמכותו של אריה דרעי כיו”ר התנועה.

מאחורי היוזמה של המכתב עומד סגן ראש עיריית אלעד, צוריאל קריספל.

בפתח המכתב נאמר:  “לכבוד מרנן ורבנן עיני העדה היושבים ראשונה במלכות חברי מועצת חכמי התורה בראשותו של מרן ראש הישיבה הגאון חכם שלום הכהן,

אנו הח”מ נציגי תנועת ש”ס בכל הרשויות המקומיות, חברי עירייה, סגני ראשי ערים החלוצים לפני המחנה ואנשי השטח, הזרוע הארוכה והידא אריכתא של מעלתכם להוציא לפועל את המשימות המוטלות עלינו בכל אתר ואתר, והעושים לילות כימים למען ביסוסה של תנועת ש”ס”.

המכתב תוקף את אלי ישי בצורה קשה, וקובע כי רק לאחר שובו של אריה דרעי חל שינוי: “לא סוד הוא שהמערכת כולה הייתה צריכה ניעור גדול וחזק, לאחר למעלה מעשור בשנים בהם דישדשה התנועה במקום ולאחר שלא הייתה יד ראויה ומכוונת ואיש הישר בעניו יעשה, ומאז חזרתו של אריה דרעי רוח אחרת מפעמת בקרב הנציגים בשטח…

“לא נגזים אם נאמר ששנים רבות לא זכה הציבור לעדנה כזאת ובדגש על הטיפול הצמוד הן לפרט והן לכלל. וכל זה למרות היותה של ש”ס באופוזיציה בקדנציה הנוכחית – שמטבע הדברים אמורה מציאות זו להחליש את כוחם של הנציגים ברשויות המקומיות ולרפות את ידיהן. נהפוך הוא, ברוך ה’ פועלים גדולות ונצורות”.

בהמשך מכתבם תוקף המכתב את התנהלותו של ישי בחודשים האחרונים: “נוכחים אנו לראות לצערנו כי מלחמות הכבוד בהם נוהג יו”ר תנועת ש”ס לשעבר אלי ישי, ואי הסכמתו להכיר בעובדה כי הכרעתו הברורה והחדה של מרן הגר”ע יוסף כי בתפקיד יו”ר התנועה יכהן הרב אריה דרעי, ופועל ללא לאות בסרבנותו זו ועומד במריו, למרות כל קריאותיו של רבי אריה לשלום.. הבטחותיו והבטחותיכם הפומביות והפרטיות.. לא זוכות לשום תגובה מאלי ישי, ההליכה שלו בצל ובצידי דרכים, חוסר המעורבות שלו, מהווים למעשה חתירה תחת התנועה המפוארת והורסים כל חלקה טובה.

בסיום מכתבם דורשים הנציגים כי מועצת החכמים תציב בפני ישי את החובה להכיר במנהיגותו של דרעי. “כל התמהמהות בהכרעת הדברים גורמת נזק בל יתואר ושאינו ניתן לתיקון. אנו מצפים מבקשים ומייחלים, מועצת החכמים תידרש לעניין עוד היום, אם רבי אליהו מוכן להיענות לקריאתכם ולקריאת יו”ר התנועה, שיאמר זאת בקולו היום ואם לאו חלילה – הרינו מבקשים ממעלתכם התרה גמורה מעולו של זה”.

מכתב שס

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי אלו הנציגים????
    11/12/2014 19:45
    יוסי
  1. אין שמות באף מקום…