מנהיג דאעש אבו בכר אל בגדדי – נפצע; סגנו נהרג

דובר דאעש מוחמד אל עדנאני אישר היום את הדיווחים לפיהם מנהיג המדינה האסלאמית אבו בכר אל בגדדי נפצע בתקיפות כוחות הקואליציה בצפון עיראק אמש • בחשבון הטוויטר שלו צייץ הדובר: "אנו מרגיעים את האומה האסלאמית המנהיג חי וקיים, תודה לאל. התפללו להחלמתו המהירה" • על פי הדיווחים הוא נפצע באורח קשה
נחמן וייס
ט"ז חשון התשע"ה / 09.11.2014 19:40

דובר ארגון הטרור המדינה האסלאמית דאעש, מוחמד אל עדנאני, אישר היום לראשונה את הדיווחים על פציעתו של מנהיג הארגון, אבו בכר אל בגדדי. שעות ספורות לאחר מכן אישרו גורמים רשמיים בעירק את הפרטים והוסיפו כי סגנו, אבו מוסלם א-תורכמני – נהרג.

עדנאני צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “אנו מרגיעים את האומה האסלאמית – אבו בכר אל-בגדדי חי וקיים, תודה לאל. התפללו להחלמתו המהירה”.

הדובר הוסיף, בספק רמיזה: “האם אתם חושבים שהח’ליפוּת מגיעה לקיצה במות הח’ליף?”

גורמים בעיראק אמרו אמש לרשת אל ערבייה, כי בהתקפה של כוחות הקואליציה נגד דאעש, נפצע  מנהיג המדינה האסלאמית, אבו בכר אל בגדדי, באורח קשה.

על פי הדיווח, התקיפה התמקדה בעיר אל קדים, שבצפון עיראק, שם נערכה פגישה של בכירי ארגון הטרור, במהלכה נפצעו עשרות ונהרגו כמה בכירים.

אל בגדדי, היה מנהיג אל קאעידה בעיראק, אך בעקבות חילוקי דעות עם איימן א-זווהארי, מנהיג אל קאעידה שהחליף את בן לאדן, פרש מהארגון והקים את דאעש, הקיצוני עוד יותר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות