מסקרן אתכם? ליברמן מסביר מדוע החליט להפוך פיתאום לאנטי-חרדי

ליברמן הסביר ב'ועידת המשפיעים' למה החליט לפסול קואליציה עם החרדים, "אנחנו ישבנו שנים עם החרדים בקואליציה. בשנה וחצי האחרונות הייתה פגיעה בלתי פוסקת בסטטוס קוו כי החרדים הבינו שנתניהו בן ערובה אצלם"
אריה ריבקינד
ה' אלול התשע"ט / 05.09.2019 16:15

ח”כ אביגדור ליברמן טען אחר הצהריים (חמישי), בשיחה עם קרן מרציאנו ב’ועידת המשפיעים’ של חדשות 12, כי נתניהו יעשה הכל על מנת להישאר בשלטון.

‏”אני לא יודע אם מתקרבים לסוף עידן נתניהו, אבל מה שברור זה שהוא יעשה הכל כדי להישאר בשלטון – גם אם יצטרך למנות את עודה לשר החוץ לא תהיה לו בעיה. לא תהיה לו בעיה, הוא יסביר שעודה שייך לימין וליברמן לשמאל”, טען ליברמן.

“לא הבנתי מה הקשר של נתניהו לימין, הוא נכשל מול הטרור, מעדיף לשלם להם פרוטקשן מדי חודש”, הוסיף יו”ר ישראל ביתנו.

ליברמן הוסיף: “אם נתניהו לא יביא 61 ממליצים למחרת יחליפו אותו. אף אחד לא יתמוך בפיזור הכנסת בפעם שלישית. נתניהו הביא את זה פעמיים – פעם ראשונה בדצמבר בלי שום התראה. בפעם השנייה נתניהו יכול היה להעביר למישהו את האפשרות אחר, אבל העדיף ללכת פעם שנייה לבחירות. בפעם שלישית כבר אף אחד לא יתמוך”.

ליברמן התייחס גם ליחסים האישיים המתוחים בינו לבין נתניהו. “אין לי שום בעיה איתו ואני לא פוסל איש. אבל ההכרעה האמתית בבחירות האלו זה לא בין נתניהו לגנץ, אלא בין ישראל ביתנו לישראל של סמוטריץ’ פרץ דרעי וליצמן – ופה אנחנו נלחם”.

יו”ר ישראל ביתנו הדגיש: “אם לנתניהו יהיה 61 בלי ישראל ביתנו – נלך לאופוזיציה”.

ליברמן הסביר מדוע הפך לאנטי-חרדי: “אנחנו ישבנו שנים עם החרדים בקואליציה כל עוד שמרנו על סטטוס קוו. בשנה וחצי האחרונות הייתה פגיעה בלתי פוסקת בסטטוס קוו כי החרדים הבינו שנתניהו בן ערובה אצלם”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בגלל שנאת אחים נחרבה בית המקדש.
    05/09/2019 19:13
    יעקב הלל
  1. ניתן לנצל את החרדים לחזק כלכלת המדינה. הם משתתפים בהמון קורסים טכנולוגיות. כשיש פיגוע או תאונה הם הראשונים בשטח לעזור בני אדם לקבורה.

  2. בגלל שנאת אחים נחרבה בית המקדש.
    05/09/2019 19:17
    יעקב מהצפון
  3. חרדים לומדים בקורסים טכנולוגיות לחזק כלכלת המדינה. בתאונות דרכים ועבודה ופיגועים הם הראשונים בשטח הם דואגים להביא אנשים לקבורה. הם עוזרים לפצועים.

  4. בבחירות הקודמות שיקר עכשיו אומר אמת ליברמן שמאל!
    06/09/2019 23:59
    אביבוביץ'
  5. בהחירות הקודמות הבטיח שיילך עם נתניהו והפעם לשם שינוי וזה נדיר אצל ליברמן הוא אומר אמת , ליברמן יקים גוש חוסם לנתניהו עם חכים ערבים שבדיוק חזרו מביקור אצל מחבלים רוצחים בכלא.
    אגב ילדיו של ליברמן לא שונים מהדוייסים , גם הם השטמטו שירות בצבא.
    נ.ב וגם ילדיו של כתב במחנה לפיד לא עשו צבא

  6. ליברמן
    07/09/2019 13:55
    יוחנן
  7. די אתה לא מעניין אתה פג תוקף אתה לא בכנסת הבאה נמאסת