ליברמן: במקום לטפל בבת של הנייה – נשלח את ברכתו לרצח

יממה אחרי פיגוע הדריסה בו נרצחה חיה זיסל הי"ד אומרת לבני: "צריך גם אצלינו לעצור את ההצהרות המתלהמות, הצעות חוק לא אחראיות, פרובוקציות בנייה או חגיגות באישון ליל על תפיסת בתים באזורים מוסלמים"
נחמן וייס
כ"ט תשרי התשע"ה / 23.10.2014 19:45

נזכרה להגיב: יממה אחרי פיגוע הדריסה בירושלים בו נרצחה חיה זיסל ברון הי”ד ונפצעו שבעה, מגיבה שרת המשפטים ציפי לבני לאירוע.

בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה כתבה לבני: ירושלים בוערת. הלב עם משפחת חיה זיסל הקטנה שנרצחה אתמול בפיגוע, והראש חושב מה נכון לעשות כדי להקטין את הבערה ולמנוע הסלמה.

צריך טיפול נחרץ ואכיפת החוק נגד מפגעים טרוריסטים ומיידי אבנים – זה הכרחי. לשם כך תיקנתי את החוק הפלילי ואת ענישת מיידי האבנים.

“גינוי להתבטאויות מסלימות של אבו מאזן ביחס לירושלים מוצדק, אבל לא מספיק.” אמרה לבני ברומזה לאמירתו של ראש הממשלה נתניהו אמש.  “צריך גם אצלינו לעצור את ההצהרות המתלהמות, הצעות חוק לא אחראיות, פרובוקציות בנייה או חגיגות באישון ליל על תפיסת בתים באזורים מוסלמים.

אחריות עצומה מוטלת עלינו. אנחנו כפסע מהסכנה שהסכסוך הלאומי יהפוך לדתי; שהסכסוך הישראלי-פלסטיני יהפוך לכלל מוסלמי. עכשיו הזמן להתנהל בתבונה ואחריות. והאחריות הזאת מוטלת על כתפי שני הצדדים.

הזכות שלנו, הצדק עימנו, אבל תודה לאל, שבורכנו גם בחכמה. צעד מיותר אחד עתה עלול לדרדר את ירושלים ואיתה את כולנו. חכמה ופטריוטיות ישראלית עכשיו פירושם ללחוץ חזק על הברקסים שלנו, לנהוג באחריות ותבונה ולבלום רגע לפני שיהיה באמת מאוחר מדי.” דברי לבני.

לעומתה, שר החוץ אביגדור ליברמן פרסם סטטוס קצר וזועם, “בפעם הבאה שיבקשו לטפל בבי״ח בישראל בבת של איסמעיל הנייה – נשלח להם כתשובה את הודעתו של הנייה שמברך על הירצחה של התינוקת חיה זיסל בראון הי״ד.” 

כזכור, הנייה כינה את המחבל ‘שהיד’ וטען כי “הרג תחת הרג, עימות תחת עימות ודריסה תחת דריסה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות