אהרונוביץ’ ודנינו התפייסו: “לא יהיה דיון פומבי במינוי המפכ”ל”

אחרי העימות המתוקשר ביניהם - נפגשו היום השר לבטחון פנים והמפכ"ל לפגישה בארבע עיניים שהתנהלה ב"רוח טובה" • "כל עיסוק תקשורתי כזה או אחר בנושא זה, יש בו כדי לפגוע ביכולת של המשטרה"
נחמן וייס
כ' תשרי התשע"ה / 14.10.2014 16:14

אחרי העימות המתוקשר אתמול בין השר לביטחון פנים יצחק אהרנוביץ’ והמפכ”ל רנ”צ יוחנן דנינו נפגשו היום השניים בארבע עיניים.

בפגישה, שהתקיימה בלשכת השר בתל אביב, והוגדרה “ברוח טובה”, החליטו השניים שלא להתבטא יותר בפומבי בסוגיית המפכ”ל הבא.

בסיום הפגישה הוציאו אהרנוביץ’ ודנינו הודעה משותפת, בה נאמר כי הפגישה עסקה “בסוגיות עבודה שוטפות וכן שוחחו על סוגיית מינוי המפכ”ל הבא, זאת על רקע הפרסומים בימים האחרונים”.

על פי ההודעה, הם סיכמו “כי לא יהיה יותר דיון פומבי בסוגיית מינוי המפכ”ל הבא וכי דיון אודות זהותו של המפכ”ל העתידי אינו רלוונטי כעת”.

“למשטרה ישנם כעת אתגרים רבים, בדגש על הלחימה בכל סוגי הפשיעה והעבריינות, ובניסיונות הפרות סדר של ארגונים עוינים. כל עיסוק תקשורתי כזה או אחר בנושא זה, יש בו כדי לפגוע ביכולת של המשטרה על כל קציניה ושוטריה לעמוד באתגרים הללו”.

כזכור, אמש תקף אהרונוביץ’ את דבריו של דנינו בראיון ל’ידיעות אחרונות’, בו אמר שהוא מתנגד לכך שהמפכ”ל החדש יתמנה מחוץ לשורות המשטרה. אהרנוביץ אמר כי “זו אמירה אומללה מאוד של מפכ”ל מכהן שבא לתת לי עצות, דברים כאלה לא צריכים להיות ולכן אני דוחה אותם ולא מקבל, וטוב שהמפכ”ל יתעסק בענייניו ולא בענייני המפכ”ל הבא”.

בתגובה מסר דובר המשטרה: “הדברים אינם ראויים להתייחסות בכלי התקשורת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות