אייכלר: אנשים שצופים במהדורות הסתה נגד חרדים נוהגים באלימות

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר בפתח דיון בוועדה: "האלימות האכזרית במירון מוכיחה שאנשים חרדים אין להם זכויות אדם. עברנו את כל הגבולות"
אריה ריבקינד
י"ט אייר התשפ"ד / 27.05.2024 15:08

יו”ר ועדת העבודה והרווחה ח”כ ישראל אייכלר התייחס היום (שני), בפתח דיון בוועדה – לאלימות המשטרתית נגד קשישים ונשים בהר מירון בל”ג בעומר.

משה ביטון ‘שיחק’ אותה. רוצה גם מסלול להצלחה? • כך מצטרפים

“התמונות הקשות של האלימות האכזרית במירון מוכיחות שאין זכויות אדם בישראל”, אמר אייכלר. “אולי יש אנשים שיש להם זכויות, אבל לחרדים אין. המפקדים והשוטרים שאחראים על האלימות הזאת חייבים להיות מושעים לאלתר. לא כך מתמודדים עם אנשים שמגיעים להתפלל, בהם נשים וקשישים, גם אם עלו למירון שלא כחוק.

“שוטר שפצע יהודי מבוגר אסור לו להישאר במשטרה. שוטרים חייבים לדעת שאסור לנצל את הכוח השלטוני כדי לפגוע באנשים, גם כשהם צריכים לאכוף את החוק בגבולות הכח”.

לדבריו, “בטוח שהם שואבים את השנאה בגלל ההסתה התקשורתית. לא פלא שאנשים שצופים כל יום במהדורות ההסתה נגד הציבור החרדי נוהגים באלימות”.

הוא הוסיף: “מי שרוצה דו קיום עם העולם הערבי, עם השכנים ביהודה ושומרון ובעזה, צריך שיהיה קודם כל דו קיום בין יהודים ליהודים. חייבים לעצור את ההסתה נגד כל ציבור ובמיוחד הציבור החרדי שהפך לקורבן התמיד של התקשורת. עברנו את כל הגבולות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות