“עוד שלב בסגירת המעגל שלי”: ח”כ שולי הר מלך על חיסול רוצח בעלה

חברת הכנסת לימור סון הר מלך מגיבה על חיסולו ברפיח של המחבל חאלד נג׳אר - שרצח את בעלה שולי הי"ד לפני 20 שנה • "התחושות מעורבות. מצד אחד הקלה גדולה על כך שהוא חוסל ולא יוכל יותר לפקד על רצח יהודים, אך מצד שני ההבנה שאנחנו מוכרחים ללמוד את השיעור הכואב"
אריה ריבקינד
י"ט אייר התשפ"ד / 27.05.2024 11:07

חבר הכנסת לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית הגיבה הבוקר (שני) לחיסולו של המחבל חאלד נג׳אר – שרצח את בעלה שולי הר מלך הי”ד לפני 20 שנה.

משה ביטון ‘שיחק’ אותה. רוצה גם מסלול להצלחה? • כך מצטרפים

“צה”ל חיסל הלילה ברפיח את חאלד נג׳אר, ראש חוליית סילוואד שרצחה את בעלי שולי הר מלך הי”ד, שני חיילים, שני בחורים ואמא לשמונה ילדים”, כתבה.

הר מלך שחזרה: “בבית הדין הצבאי קיבלו חברי החוליה שבעה מאסרי עולם. אני זוכרת את חאלד נג׳אר המחבל המתועב, לאחר שנגזרו עליו 7 מאסרי עולם. הוא אמר בבוז: “אתם אומה חלשה! אנחנו אומה חזקה, יש לנו סבלנות, אנחנו נחטוף חיילים עד שאחרון האסירים שלנו ישוחרר. שבעה מאסרי עולם? אני לא מחשיב את המספרים האלה. אני הולך להשתחרר.

“כמה שנים לאחר מכן הוא אכן שוחרר בעסקת שליט ואיתו כל החוליה. לאחר מכן הוא חזר כמובן לטרור והיה שותף לחוליה שרצחה את מלאכי רוזנפלד הי”ד”.

היא הוסיפה: “התחושות מעורבות. מצד אחד הקלה גדולה על כך שהוא חוסל ולא יוכל יותר לפקד על רצח יהודים, אך מצד שני ההבנה שאנחנו מוכרחים ללמוד את השיעור הכואב, כי את הנעשה אין להשיב ושחרורו בעסקת שליט אפשר לו לחזור ולרצוח יהודים נוספים. ההשלכות היו חד משמעיות וברורות, ולוחמנו נאלצו לרדוף את אותם מחבלים, שוב, במרחק של 20 שנה.

“היום הוא עוד שלב בסגירת המעגל שלי ובסגירת המעגל של עם ישראל באויביו. אני מודה לכוחות הביטחון ולכל מי שהיה מעורב בחיסול המחבל הנתעב”.

אמש תקפו כלי טיס של חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית של אמ”ן ושב”כ, וחיסלו את המחבל יאסין רביע, ראש מטה הגדה של חמאס, ואת המחבל חאלד נגאר, בכיר במטה הגדה של חמאס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות