מסתובב עם הסכין: נחשף תיעוד של המחבל שרצח את בנימין אחימאיר הי”ד

בתיעוד ממצלמת אבטחה בחוות 'מלאכי השלום' בבנימין, כשלוש שעות לאחר הרצח, תועד המחבל בשער החווה כשהוא עם סכין שלופה בידו, הולך לאיטו הלוך ושוב - וממתין לקרבן הבא
אריה ריבקינד
ט"ו אייר התשפ"ד / 23.05.2024 11:52

יו”ר ועדת המשנה לענייני יו”ש, ח”כ צבי סוכות, חשף היום (חמישי) תיעוד ממצלמות האבטחה, בו נראה המחבל שרצח את בנימין אחימאיר הי”ד מסתובב עם הסכין – וממתין לקרבן הבא.

לזכות גם בספר תורה מהודר וגם 120,000 ש”ח? הפעם זה אפשרי

התיעוד נחשף במהלך דיון מיוחד שקיים סוכות, שמטרתו בירור שורת המחדלים סביב הרצח והחיפוש אחר גופתו של אחימאיר הי”ד בן ה-14.

בתיעוד, שצולם במצלמת אבטחה של חוות ‘מלאכי השלום’ בבנימין, כשלוש שעות לאחר הרצח, נראה המחבל בשער החווה כשהוא עם סכין שלופה בידו, הולך לאיטו הלוך ושוב וממתין לקרבן.

אביו של בנימין אחימאיר הי”ד דיבר בפתח הדיון, לצד נציגים מהמועצה האזורית בנימין, נציגי המשטרה, הצבא, יכ”ל ומתנדבים שאיתרו לבסוף את גופתו של בנימין.

ח”כ צבי סוכות אמר: “כינסתי את הדיון היום כדי להבין קודם כל את שורת המחדלים ולאחר מכן להפיק לקחים ולגבש נהלים מסודרים לאיתור נעדרים ביו”ש ובכלל.

“במהלך הדיון חשפנו תיעוד של המחבל לאחר הרצח, מסתובב לאיטו עם סכין שלופה ומחכה לקורבן הבא. אם היו מוציאים את הסרטון הזה בזמן אמת, היינו יכולים לקצר הרבה תהליכים”.

סגן ראש המועצה האזורית בנימין, עמיחי רחמים, אמר בדיון: “ההתיישבות והצבא חד הם בשגרה ובחירום. יש חשיבות עליונה לשפר את אחיזת השטח על ידי הקמת חמ”לי תצפיות על מנת למנוע אל הרצח הבא, המחבל הארור שנראה בתמונה עם סכין בידו רצה לרצוח כמה שיותר יהודים. הוא ניזון מסביבה תומכת. מערכת הבטחון חייבת להעביר מסר במעשים בשטח שיגרום למי שחושב לעשות פיגועים כאלה להתחרט מיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות