אנשי תקשורת על דבריו של ראש אמ”ן חליוה: “לך הביתה”

דבריו של ראש אמ"ן - אחד האחראים למחדל ב-7 באוקטובר - עוררו סערה ברשת • חיים לוינסון: "לא רוצים לשמוע ממך מילה לעולם. תהיה מציל בקאנטרי" • אראל סגל: "עלבון לבנים הלוחמים שלנו שהאיש הזה מפקד בצה"ל. תתפטר" • עמית סגל: "רושם של כסתוח שמאחוריו אין דבר"
חרדים 10
כ"ה אדר ב' התשפ"ד / 04.04.2024 16:34

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, העיתונאי חיים לוינסון מ’הארץ’, ואראל סגל מערוץ 14, מתחו היום (חמישי) ביקורת חריפה על ראש אמ”ן אהרון חליווה שצוטט: “לא בטוח שהרע ביותר מאחורינו”.

חליוה אמר היום בשיחה שקיים עם ראשי הזירות של חטיבת המחקר: “אני אמרתי לכם לא פעם ולא פעמיים שלא בטוח שהרע ביותר מאחורינו –  ואנחנו לפני ימים מורכבים”.

עמית סגל תקף: “אם ראש אמ”ן יודע שיש אפשרות לרע יותר משהיה – זאת אומרת יותר מ-1400 הרוגים ביום אחד, מתבקש שיספר לממונים עליו כל מה שהוא יודע ולא יפחיד את הכפופים לו ואת הציבור”.

הוא הסביר: “אחרת עלול להיווצר רושם של כסתוח שמאחוריו אין דבר, בדיוק כמו אזהרותיו הכלליות אשתקד על מלחמה אבל בלי שום דבר ספציפי ותוך כדי עיוורון מוחלט למלחמה שהתרגשה מעזה”.

סגל התייחס לציטוט של חליוה וכתב: “הכי נורא זה ‘כפי שאמרתי לכם לא פעם ולא פעמיים’. ברו, אל תתנדב להזכיר מיוזמתך מה אמרת ומה לא”.

העיתונאי חיים לוינסון הגיב לדברי חליווה: “אמרתי גם, לך הביתה. לא רוצים לשמוע ממך מילה לעולם. תהיה מציל בקאנטרי”.

איש התקשורת אראל סגל הגיב: “הלוואי שאבו עלי היה ראש אמן ולא הליצן היהיר הזה שבתחילת המלחמה קבע בשחץ שזה לא מלחמה קיומית. זה עלבון לבנים הלוחמים שלנו שהאיש הזה מפקד בצה”ל. תתפטר”. 

אחד הגולשים לגלג: “אהרון חליווה רומז ‘אנחנו לקראת ימים מורכבים’, אז אפשר להירגע”. 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות