אחרי שבועיים: צה”ל סיים המבצע בשיפא, והפלסטינים המומים • צפו

כוחות צה"ל ושב"כ השלימו את המבצע במרחב בית החולים שיפא: התמונות שמגיעות מרצועת עזה מציגות את ההרס הרב ואת הפלסטינים שעוברים בין ההריסות והחורבות, כשהם מוכי הלם
חיים טוויל
כ"ב אדר ב' התשפ"ד / 01.04.2024 10:36

צה”ל ושב”כ הכריזו הבוקר (שני) על סיום המבצע הממוקד בבית החולים שיפא, אחרי שבועיים של פעילות – וכוחות שייטת 13, וכוחות נוספים מסיירת נח”ל ושב”כ יצאו ממרחב בית החולים.

המבצע ממוקד בבית החולים שיפא החל בעקבות מידע מודיעיני על הימצאות בכירי חמאס בשטח המרכז הרפואי.

בימים הראשונים לפעילות חוסל בשטח בית החולים ראש מנהלת המבצעים בחמאס, פאיק אל-מבחוח. צה”ל הודיע כי ארגוני הטרור ששהו שם השתמשו בחולים כמגן אנושי. הכוחות הצליחו לחסל ולעצור מאות מחבלים, שרבים מהם הובאו לחקירה בישראל.

התמונות שמגיעות מרצועת עזה מציגות את ההרס הרב בסביבת מתחם בית החולים שיפא אחרי נסיגת צה”ל. בתמונות נראים הפלסטינים עוברים בין ההריסות והחורבות, כשהם מוכי הלם.

נפתלי בנט צייץ הבוקר:

הישג מדהים בשדה הקרב. צה”ל השלים זה עתה מבצע של שבועיים במרכז הפיקוד של חמאס שהטמיע חמאס בתוך המרכז הרפואי שיפא. חמאס השתמש בצוות ובמטופלים כמגן אנושי על מנת לגרום למקסימום אבדות באזרחים, כדי ליצור יותר ביקורת ולחץ על ישראל.

התוצאות מרשימות:

– 6,000 אזרחים פונו על ידי צה”ל כדי לשמור על ביטחונם.

– 200 מחבלי חמאס חוסלו.

– 500 מחבלי חמאס נתפסו.

– אף אזרח לא נהרג. לא אחד. זה חסר תקדים בלוחמה עירונית. הצבא שלנו לומד ומשתפר מיום ליום.

תוצאות אלו מערערות את הטענה השקרית שצה”ל מכוון לאזרחים. אם לא היה אכפת לנו מחיי חפים מפשע, היינו פשוט מפציצים את כל המתחם, מבלי לסכן את חיי הלוחמים שלנו. ישראל תמשיך עד שנסלק את חמאס ונביא את החטופים הביתה. אני גאה להיות ישראלי וגאה בצה”ל, מגדלור של אור.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות