‘בושה’: מחאה קולנית נגד רגב וסמוטריץ בכנס הנדל”ן • איך הגיבו?

בשתי תקריות נפרדות מוחים צעקו לעבר השרים שהתארחו בכנס מרכז הנדל"ן באילת • מירי רגב לא נותרה חייבת - והעמידה אותם במקום • סמוטריץ' ירד מהבמה ושב אליה מאוחר יותר, לבקשת המארגנים
חרדים 10
י"ח אדר ב' התשפ"ד / 27.03.2024 22:05

בכנס מרכז הנדל”ן באילת שהתקיים היום (רביעי) באילת, ספגה שרת התחבורה מירי רגב קריאות מחאה – ולא נותרה חייבת.

בזמן קריאות “בושה” מהקהל, השרה רגב נעמדה והשיבה: “אני מצפה מהחברה הישראלית, מכולם אבל מכולם – להפסיק עם השיח המסית והמפלג, להתאחד יחד לשחרור החטופים, לחיסול החמאס – ואחר כך  נשב ונראה מי אשם ומי הביא אותנו למצב הזה ואז נוכל לדבר. דווקא האנשים פה שלא למדו כלום לפני ה-7 באוקטובר – ממשיכים באותו שיח מפלג ומסית”.

השרה הוסיפה כי כעת זה לא הזמן “לפתוח את העניין הזה” ולהביא למצב שהצבא וגורמי ממשלה צריכים לתת הסברים. לדבריה “יום אחרי המלחמה אני הראשונה שאדאג לוועדת חקירה שתבחן את כל הנושא”

לפני שעזבה את המקום אמרה: “לא יעזור לכם, נמשיך לפעול למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל”.

גם כלפי השר בצלאל סמוטריץ’ נשמעו קריאות: “לך תשרת בעזה, משתמט”.

כשהודיע שיעזוב את השיחה אליה הוזמן – זעקו המוחים: “לך”.

סמוטריץ’ עזב את הבמה ושב אליה בהמשך, לבקשת המארגנים.

מטעמו של השר נמסר: “בתחילת הראיון, מספר מפגינים ניסו להפריע לקיום הריאיון עם שר האוצר בזמן שסיפר על מפגש עם משפחות השכול. השר סמוטריץ׳ אמר כי אם לא יפסק השיח המפלג הוא יקום ויעזוב את האולם וכך עשה. לבקשת מארגני הכנס שהתנצלו על ההפרעות של מיעוט קטן מהמשתתפים , חזר השר סמוטריץ׳ לאולם והשלים ללא כל הפרעות את הראיון בנושאי המדיניות הכלכלית והנדל”ן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות