מייצג חשודים לפגיעה בבית רה”מ: צמיגים? זה לשבת בנח

המשטרה עצרה חשודים בקשירת קשר לשריפת בית נתניהו בקיסריה • עו"ד יוני נוסבאום, המייצג 3 מהחשודים: "הם הביאו פחים ריקים לאסוף את הזבל אחרי ההפגנה". והאבוקות? "זה של אש קרה, כמו בחתונות" • בן גביר תוקף השב"כ והיועמ"שית: "אגיד בעדינות - מישהו שם נרדם בשמירה"
חרדים 10
י"ז אדר ב' התשפ"ד / 27.03.2024 13:39

בשבוע שעבר התרחש אירוע חמור במעון הפרטי של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה: מפגינים חדרו באישון ליל לסביבת הבית, הניחו צמיגים וחביות בכמות גדולה בקרבת מקום כשהם מתכוננים להפרות סדר בסוף השבוע.

מי זה הנגיד ר’ אהרן שליפא הופיע אצלו בחנוכת הבית? • צפו עד הסוף

החשודים זוהו רק בשלב מאוחר על ידי מוקד הביטחון ובעקבות מידע מודיעיני שהתקבל, המשטרה עצרה ארבעה חשודים. כמו כן, המשטרה איתרה ותפסה משאית שהכילה עשרות צמיגים שיועדו להפרות סדר ליד בית ראש הממשלה.

בתום חקירה בתחנה הם שוחררו עוד באותו לילה.

עו״ד יוני נוסבאום, המייצג את שלושה מתוך ארבעת העצורים החשודים בקשירת קשר לפגיעה בבית ראש הממשלה בקיסריה, שוחח הבוקר (רביעי) עם שי גולדשטיין וארז תדמור ברדיו ‘גלי ישראל. השיחה הפכה עד מהרה למערכון משעשע.

הפרקליט אמר: “יש עצור רביעי שמשום מה אמר בחקירה שלו שיש תכנית לשרוף ולכבוש את בית ראש הממשלה, אין לי מושג על בסיס מה אמר את הדברים, אני לא מייצג אותו”.

גולדשטיין: ״המשטרה סתם עצרה את הלקוחות שלך?״

נוסבאום: “הם הביאו איתם להפגנה מול בית ראש הממשלה פחים ריקים בשביל לאסוף את הזבל אחרי ההפגנה”.

תדמור: “כל הכבוד. שומרים על סביבה ירוקה. אבל תגיד, והצמיגים שהם הביאו איתם, בשביל מה?”

נוסבאום: “זה הם הביאו כדי שיהיה להם נח לשבת בהפגנה”.

גולדשטיין: “מי מאיתנו לא מביא צמיג להפגנה בשביל לשבת בנח. והאבוקות שנתפסו מה זה?”

תדמור: “הם דאגו שלא יהיה לשרה נתניהו קר”.

נוסבאום: “זה אבוקות של אש קרה כמו בחתונות”.

גולדשטיין: “אין דבר כזה אש קרה”.

השר איתמר בן גביר אמר ל’פתחי וזמרי בעם’ ברדיו ‘דלי ישראל’ על התכנית לתקוף את בית ראש הממשלה בקיסריה: “יש כאן משטרה שעובדת ובמקביל יש כאן שב״כ ויועמ”שית שאגיד את זה בעדינות… נרדמו בשמירה. אם זה היה קורה בתקופת בנט חלילה – אין לי ספק שהשב״כ היה נכנס לעובי הקורה, היועמ”שית הייתה מיד מטפלת בצורה המלאה. מישהו כאן עושה הנחות”.

זמרי: “אתה חושב שאולי מישהו שם רוצה שזה יקרה?”

בן גביר: “יכול להיות”.

זמרי: “אתה חושש לביטחונו של ראש הממשלה?”

בן גביר: “כן”.

גיא לוי, דובר הליכוד הגיב בחשבון הטוויטר שלו:

“סיכום האירועים סביב בית ראש הממשלה השבוע והטיפול של המשטרה ובית המשפט בנושא, על פי עו”ד יוני נוסבאום, המייצג 3 מתוך 4 העצורים: ארבעה פורעים נעצרו כאשר ברשותם פחי זבל, צמיגים, אבוקות ועוד. אחד מהפורעים בחקירתו הודה כי הם תכננו לשרוף את בית ראש הממשלה! השלושה האחרים טענו כי: ‘הצמיגים לא נועדו לשריפה אלא לישיבה במקום כיסאות… שהאבוקות הן בכלל אש קרה, ושהפחים נועדו כדי לאסוף את הזבל שישאר מההפגנה’.

“באמת אבירי איכות הסביבה. לאחר שבית המשפט שמע את התירוצים העלובים והמגוחכים האלו לצד ההודעה החד משמעית של החשוד הרביעי כי היתה כוונה לשרוף את בית ראש הממשלה, תעשו פרצוף מופתע אבל בית המשפט החליט דווקא לשחרר אותם עוד באותו הלילה”.

לוי הוסיף: “באיזו מדינה נורמלית בעולם, נעצרים חשודים עם ציוד לשריפת בית ראש הממשלה ליד ביתו, כאשר אחד מהם מודה בחקירתו שהם התכוונו לשרוף אותו ובכל זאת הם משתחררים עוד באותו הלילה? דמו של ראש הממשלה ובני משפחתו מותר, מערכות החוק לא פועלות והתקשורת בישראל מסתירה ומעלימה.

“רק דמיינו איך היתה נראית המדינה היום אם זה היה הפוך ובמקום ביתו של נתניהו היה זה ביתו של לפיד ובמקום הפורעים האלו, היה מדובר בכמה חברה עם כיפה סרוגה שגרים ביצהר או בחברון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות