כטב”ם נפל ליד בית ראש המועצה: ‘מה זה? תחרות עפיפונים בשכונה?’

כטב"ם של חיזבאללה נפל בבוסתן הגליל ליד עכו - ללא התראה • ראש מטה מועצת אשר, משה דבידוביץ': "חיזבאללה מפצחים את ההגנות שלנו, חודרים את השמיים שלנו, מאיימים על החיים שלנו; ואנחנו - שותקים. זו לא הסלמה זו מלחמה"
חיים טוויל
י"א אדר א' התשפ"ד / 20.02.2024 19:36

 כלי טיס של ארגון הטרור חיזבאללה אותר היום (שלישי) בחצר בית בבוסתן הגליל שליד עכו,  וזאת מבלי שהושמעה אזעקה נוכח חדירת כלי טיס עוין. גם אתמול נפל כלי טיס בלתי מאויש במושב ארבל שליד הכנרת.

דובר צה”ל מסר כי האירוע מתוחקר. כוחות צה”ל ומשטרת ישראל נמצאים במקום.

 

יו”ר פורום קו העימות וראש מועצת מטה אשר, משה דבידוביץ’, הגיב לנפילה הסמוכה לביתו: “באור יום, חיזבאללה שולח כטב”ם בסמוך לחצר ביתי. אם זאת לא מלחמה אז מה זה? תחרות עפיפונים בשכונה? זו לא הסלמה זו מלחמה.

“האויב עובר לטווח את המנהיגות, בדרך לטווח את כל התושבים באשר הם. חיזבאללה מפצחים את ההגנות שלנו, חודרים את השמיים שלנו, מאיימים על החיים שלנו. ואנחנו – שותקים, מכילים, מתפנים. צריך לשים סוף למצב בצפון, לפני שיוכרז על מותו של הצפון. אני קורא לקבינט ולראש הממשלה, תגיעו לצפון ותבינו מה קורה כאן!”

ח”כ אביגדור ליברמן כתב: “מה שקורה בצפון זה לא טפטופים, זאת מלחמה. בזמן שהצפון מופקר ובוער כנראה לממשלת ישראל לא בוער להחזיר את הביטחון לתושבי הצפון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות