‘ראיתי אותו יורה והסתערתי לעברו’: האזרח שחיסל את המחבל משחזר

איש כוחות הביטחון לשעבר שזיהה את המחבל וחיסל אותו, שחזר בפני השוטרים את רגעי הדרמה • "צמצמתי את המרחק אליו. התקדמתי לעברו תוך כדי שאני יורה, ואז הגעתי אליו"
חרדים 10
ז' אדר א' התשפ"ד / 16.02.2024 15:17

האזרח שחיסל את המחבל ממזרח ירושלים שביצע בצהרים (שישי) פיגוע ירי רצחני בצומת ראם שליד גדרה, בו נרצחו שניים ונפצעו ארבעה – שחזר בפני השוטרים את הרגעים בהם זיהה את האירוע הקשה.

האזרח, איש כוחות הביטחון לשעבר וכיום משרת במילואים, אמר בעדותו: “ראיתי את המחבל מהצד השני של הכביש יורה לעבר רכבים. פרקתי מהרכב ורצתי עם אקדח שלוף, ראיתי אותו יורה והסתערתי לעברו. קודם יריתי עליו כמה כדורים מרחוק ואז צמצמתי את המרחק אליו. התקדמתי לעברו תוך כדי שאני יורה, ואז הגעתי אליו, וידאתי שאני מנטרל אותו”.

ארי רוזנשטיין ממד”א, היה ליד זירת האירוע ושמע את היריות. “ישבתי בכניסה למוסך סמוך לזירת האירוע ושמעתי קולות ירי סמוך מאוד אליי”, סיפר רוזנשטיין. “רצתי מיד למקום והבחנתי בזירה קשה מאוד. בתחנת האוטובוס וסמוך לה שכבו כמה פצועים מחוסרי הכרה.

“ביצעתי בדיקה ראשונית, ובמקביל ביקשתי מאשתי שתרוץ לרכב הפרטי שלנו להביא את תיק העזרה הראשונה שברשותי. התקשרתי לדווח למוקד מד”א, ובתוך זמן קצר הגיעו למקום כוחות גדולים של אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ”.

רויטל, עדת ראייה שנסעה בכביש וראתה את הפיגוע, תיארה בחדשות 12: “באתי לפנות שמאלה לכיוון תחנת רכבת קריית מלאכי. התחלתי לנסוע. ראיתי אזרח אחד וגבר שעומד ליד רכב עם אקדח שלוף ויורה צרורות. נסתי על נפשי, ברחתי מהצומת. חשבתי בכלל שזה אירוע פלילי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות