סמוטריץ’: לשלוח את צה”ל להרוג ולאבד את ראשי המרצחים הנאצים

יו"ר הציונות הדתית התייחס לפעולה לשחרור חטופים ולהחלטה של ראש הממשלה לשלוח את ראש השב"כ לשיחות בקהיר: "הדרישות ההזויות של החמאס מחייבות אותנו לתת להם תשובה אחת ברורה ונחרצת: מ-ל-ח-מ-ה!!!"
חרדים 10
ג' אדר א' התשפ"ד / 12.02.2024 16:38

שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ התייחס למבצע חילוץ החטופים ולהחלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לשלוח את ראש השב”כ לשיחות בקהיר.

“כולנו שמחים ונרגשים מחזרתם של לואיס ופרננדו הביתה בזכות הפעולה הנועזת של לוחמי צה”ל, הימ”מ והשב”כ – ומכאן, יחד עם כל עם ישראל, אנחנו מצדיעים להם ולכל אנשי כוחות הביטחון שנמצאים בכל הגבולות בעזה, ביו”ש, בגבול לבנון ודואגים לביטחון ישראל לילות כימים”, אמר סמוטריץ’.

לדבריו, “הפעולה הלילה מוכיחה שוב את מה שאמרנו פעמים רבות – שהדרך להחזיר את החטופים הביתה היא באמצעות הניצחון והשמדת החמאס. הדרישות ההזויות של החמאס לשחרור אלפי מחבלים ורוצחים, לגירוש יהודים מהר הבית, להפסקת המלחמה ונסיגת כוחות צה”ל מחייבות אותנו לתת להם תשובה אחת ברורה ונחרצת: מ-ל-ח-מ-ה!!!”.

הוא הוסיף: “אדוני ראש הממשלה, במקום לשלוח את ראש השב”כ רונן בר לקהיר לשיחות עם האויב הנאצי – צריך להמשיך לשלוח אותו לרפיח יחד עם אנשיו ועם חיילי צה”ל כדי להשמיד, להרוג ולאבד את ראשי המרצחים ואת כל מחבלי החמאס הנאצים, כמו אתמול בלילה. במקום לשלוח את ראש המוסד לקטאר צריך לשלוח אותו לחסל את ראשי החמאס בכל העולם.

“התשובה שלנו לחמאס ולדרישותיו ההזויות תהיה ברפיח באמצעות מטוסי חיל האוויר, הטנקים, לוחמי החי”ר והצנחנים. חמאס נושא באחריות מלאה לכל פגיעה באזרחים בעזה מכיוון שהוא משתמש בהם כמגן אנושי, ולכן אסור שהחשש מפגיעה באותם אזרחים או מתגובת ארה”ב והעולם יביאו אותנו להירתע או להתעכב במשימה, ועלינו להשלים את כיבוש רפיח ואת הניצחון המלא עם השמדת חמאס בהקדם האפשרי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות