מכתב איומים חסר תקדים הונח בבתי ח”כים מהליכוד

במכתב שהונח בפתח בתיהם של הח"כים אלי דלל ואליהו רביבו, לכאורה מטעם "ארגון הנוקמים הישראלים", פורסמו איומים מפורשים בפגיעה בחברי הקואליציה ובבני משפחותיהם • "תהיה פגיעה משמעותית, גם בילדים ובנכדים. הפגיעות יהיו ביחס למספר הנופלים" • קצין הכנסת מטפל
חרדים 10
כ"ז שבט התשפ"ד / 06.02.2024 10:29

בפתח בתיהם של חברי כנסת מהקואליציה הונח הלילה (שלישי) מכתב איומים חריג וחסר תקדים.

לפי הדיווח של מורן אזולאי ב-ynet, המכתב – שנשלח לכאורה מטעם “ארגון הנוקמים הישראלים”, מופיע איום מפורש בפגיעה בחברי קואליציה ובבני משפחותיהם, בהם הילדים והנכדים.

מכתב האיומים הונח מחוץ לשער ביתו של ח”כ אלי דלל מהליכוד, ומכתב זהה נשלח גם לאליהו רביבו.

המכתב מכיל שמות מלאים ופרטים אישיים מזהים של רבים מחברי הקואליציה כולל שמות ילדיהם, מספרי תעודות זהות, שמות האחים, בני זוג וכתובות מפורטות.

המכתב כולל איומים מפורשים וחמורים ביותר. קצין הכנסת עודכן בפרטים ומטפל בפרשה.

“אנחנו פועלים בהשראת הנוקמים היהודים”, נכתב במכתב שכותרתו “ארגון הנוקמים הישראלים – לי נקם ושילם”. הם כתבו כי “הארגון הוקם בקיץ האחרון, על ידי קבוצה של ישראלים ממקומות שונים. אין בינינו נפגעים ישירים, או בני משפחות נפגעים, ואיננו מתיימרים לייצגם”.

לפי המכתב, “הקמנו את הארגון על מנת לגבות מחיר ולפגוע במחבלים בודדים, או קבוצות שביצעו פעולות טרור בישראלים. עד 7 באוקטובר לא ראינו לנכון לפעול נגד חברי קואליציה. לצערנו התבדינו. אנו נפעל אישית נגד החברים הנוכחיים בקואליציה, שמותיהם לא יישכחו”.

במכתב עלה איום: “ביצוע פעולות נקם בחברי הקואליציה הנוכחית, בין אם יכהנו בתפקיד ובין אם יתחלפו או יפרשו מהחיים הפוליטיים. תהיה פגיעה משמעותית בהם ובבני משפחותיהם, כולל בני זוג, אחים, ילדים ונכדים. יהיו פגיעות מייצגות באחד או שניים מבני המשפחה, אשר ניתן יהיה להגיע אליהם. מדובר על פגיעה בנפש. הפגיעות יהיו ביחס למספר הנופלים”.

במהלך דיון בוועדת העבודה והרווחה התייחס יו”ר הוועדה ח”כ ישראל אייכלר למכתב האיומים שנשלח לחברי קואליציה, כשהוא פונה לח”כ רביבו המאוים: “אני רואה את זה בחומרה רבה. הדבר האחרון שנותר לאדם במדינה הזאת היא הזכות לבחור ולהיבחר ואף אחד לא יאיים עליו ועל עבודתו”.

אתמול הודיע קצין הכנסת לחבר הכנסת צבי סוכות כי רמת האיום עליו תעלה לרמה 3 והוא יאובטח. רמת האיום עלתה לאחר שארגון טרור לבנוני שאחראי על פיגועים שבוצעו בעבר כלפי יעדים ישראלים פרסם היום סרטון ובו איומים ברצח כלפי סוכות.

בסרטון הוצגו תמונות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר בן גביר ח”כ סוכות ויוסי דגן, עליהן מונח קליע, ולאחר מכן נראה בית קברות ותמונת ח”כ סוכות בתוך מטרה בכוונת.

“המטרות מוכנות והמוות קרוב אליך מאוד”, כתבו בארגון. “אכן, ‘השעה’ (יום הדין) היא מועדם, ו’השעה’ קשה יותר ומרה יותר” – נאמר בסרטון אותו פרסם ארגון “כוחות הגליל – זאבים בודדים – הסיוט הראשון של ישראל”, שכבר נטל בעבר אחריות על פיגוע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות