אוטובוס מביתר עלית עם 30 נוסעים התהפך: 7 נפצעו באורח קל ובינוני

האוטובוס התהפך בכביש 375, סמוך למבוא ביתר, לאחר שהתנגש ברכב פרטי • כ-30 נוסעים שהיו באוטובוס, יצאו עצמאית • מהזירה פונו לבית חולים 7 פצועים בינוני וקל • איש הצלה: "מהחלון האחורי יצאו נהג האוטובוס והנוסעים כשהם במצב קל. נהג הרכב פונה כשמצבו בינוני"
חיים טוויל
כ"ב שבט התשפ"ד / 01.02.2024 10:25

אוטובוס של חברת ‘קווים’, שהיה בדרכו מביתר, התהפך הבוקר (חמישי) בכביש 375, סמוך למבוא ביתר, לאחר שהתנגש ברכב פרטי.

כתוצאה מהתאונה, אוטובוס הנוסעים סטה לתעלה שבצידי הדרך והתהפך על הצד של הדלתות, מה שדרש מהנוסעים לפרוץ את החלונות כדי לצאת החוצה.

כ-30 נוסעים שהיו באוטובוס, יצאו עצמאית ונבדקו בשטח על ידי צוותי ההצלה.

מהזירה פונו לבית חולים 7 פצועים במצבים בינוני וקל.

פראמדיק מד”א ישראל כהן סיפר: “הגענו מהר מאוד למקום עם כוחות גדולים של אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד”א והבחנו באוטובוס הפוך על הצד.

“בדרך נס האוטובוס לא היה מלא בנוסעים. מהחלון האחורי יצאו נהג האוטובוס והנוסעים כשהם במצב קל. נהג הרכב הפרטי שסבל מחבלות בגפיים ובבטן פונה כשמצבו בינוני”.

צילום: דוברות המשטרה ואיחוד הצלה

נחמן טובול, דובר איחוד הצלה און ליין: “לדברי עוברי אורח, מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואוטובוס שהתהפך על צדו. כ-30 נוסעי האוטובוס עברו בדיקה ראשונית ומקבלים טיפול רפואי ראשוני מהחובשים של איחוד הצלה שהגיעו לזירה מבית שמש וביתר עילית והסביבה. בשלב זה מצבם מוגדר קל וקל עד בינוני. צוותי כיבוי פעלו בזירה – בסיוע אזרחים שעצרו לסייע – לחילוץ נוסעי האוטובוס”.

כוחות המשטרה ומג”ב נמצאים במקום התאונה ובוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות המקרה.

הציר נחסם לתנועה עד לסיום הטיפול בזירת התאונה והטיפול בנפגעים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות