‘שהבית הלבן יתפכח מהקונספציות. הדם נשפך כדי שהאויב יקבל פרס?’

שרים וח"כים מגיבים על הדיווח לפיו נתניהו לא שלל הקמת מדינה פלסטינית • טלי גוטליב: "אדוני ראש הממשלה. לא תהיינה 2 מדינות! למה? כי לפי האתוס הפלסטיני מהנהר לים יש רק מדינה אחת • מיקי זוהר: "דמם של אחינו ואחיותינו לא נשפכו כדי שהפלסטינים יקבלו פרס"
אריה ריבקינד
י' שבט התשפ"ד / 20.01.2024 19:49

יו”ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ הגיב במוצאי שבת על הדיווח ברשת CNN לפיו נתניהו לא שלל הקמת מדינה פלסטינית בשיחה עם הנשיא ג’ו ביידן.

“יש בישראל הסכמה רחבה נגד מדינה פלסטינית וחלוקת הארץ”, אמר סמוטריץ’, “ידידיה של ישראל צריכים להבין שהדחיפה להקמת מדינה פלסטינית היא דחיפה לטבח הבא חלילה ולסיכון קיומה של מדינת ישראל. כמו שקרה בישראל, גם בבית הלבן צריכים להתפכח מהקונספציות שהובילו לאסון הלאומי של ישראל”.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר אמר בצאת השבת: “דמם של אחינו ואחיותינו לא נשפכו כדי שהפלסטינים יקבלו פרס וכדי שנסכן את עתידנו בארצנו. אני אומר באופן ברור לכל מי שתקוע עדיין ב-6 באוקטובר – לא ניתן ידינו לעולם להקמת מדינה פלסטינית. ‏זאת המחויבות שלנו כלפי הנרצחים הקדושים והנופלים הגיבורים”.

שרת התחבורה מירי רגב הגיבה: “מדינה פלסטינית = ניצחון לטרור. נמשיך בלחימה, נחזיר את החטופים ונחסל את החמאס”.

שר האנרגיה אלי כהן: “הקמת מדינה פלסטינית היא פרס לטרור וסכנה למדינת ישראל. זה יעודד רצח יהודים ויתן רוח גבית לציר הרשע של איראן. לא ניתן את ידינו לכך!”

ח”כ טלי גוטליב תקפה: “אדוני ראש הממשלה. לא תהיינה 2 מדינות! למה? כי לפי האתוס הפלסטיני מהנהר לים יש רק מדינה אחת והיא פלסטין ‘והאויב הציוני’ בים. אם שכחת את הרעיון של החמאס והג’יהאד קיבלנו תזכורת מחרידה ב-7.10. השיחות בינך לבין ביידן הן לא בסודי סודות. לא תוכל לומר דבר והיפוכו!”

בן גביר הגיב לדיווח ב-CNN: “אני כן שולל מדינה פלסטינית. תמיד!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות