טרגדיה בשכונת רמה ג’ בבית שמש: בן 3 חודשים לא התעורר משנתו

התינוק פונה, תוך כדי פעולות החייאה, להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים - שם, למרבה הצער, נאלצו הרופאים לקבוע את מותו
חיים טוויל
י' שבט התשפ"ד / 20.01.2024 19:17

טרגדיה בבית שמש: תינוק בן 3 חודשים לא התעורר בליל שבת משנתו בשכונת רמה ג’  – ונפטר.

כוחות הצלה שהוזעקו בליל שבת אל בית בשכונה, בעקבות דיווח על תינוק מחוסר הכרה, ביצעו פעולות החייאה על התינוק, שבסיומן הוא פונה לבית החולים.

הפראמדיקים של ‘צוות הצלה’ אלעד פינץ ונתי בן שמעון וחובשי רפואת חירום ישראל גרוסברד ושמעון בן נאים: “כשהגענו למקום ראינו תינוק כבן שלושה חודשים כשהוא ללא דופק וללא נשימה לאחר שלדברי בני המשפחה הוא לא התעורר משנתו.

“יחד עם חובשים ופראמדיקים נוספים של מד”א וצוות הצלה התחלנו מיד בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, הכוללות עיסויי לב, הנשמות ומתן תרופות מצילות חיים.

“ניידת טיפול נמרץ של מד”א פינתה אותו, תוך כדי המשך פעולות החייאה, להמשך טיפול בחדר הלם בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים שם בהמשך למרבה הצער נאלצו הרופאים לקבוע את מותו”.

שלמה זעלמאן, חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון למקום: “כשהגעתי נמסר לי כי הפעוט איבד את ההכרה תוך כדי השינה. ביצענו בו פעולות החייאה ובסיומן הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם שם למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות