‘מחבל ניסה למכור את הראש שלו’: העדות המצמררת של האב

דוד טהר, אביו של הלוחם סמל אדיר הי"ד, שנפל בקרבות בעוטף עזה בשמחת תורה, חשף כי המחבלים חטפו לרצועת עזה את הראש של בנו - ואחד מהם ניסה למכור אותו תמורת 10 אלפים דולר • הראש חולץ בידי לוחמים מיחידה מובחרת מתוך מקרר של חנות גלידות בכיכר פלסטין
חרדים 10
ז' שבט התשפ"ד / 17.01.2024 10:48

דוד טהר, אביו של הלוחם סמל אדיר הי”ד, שנפל בקרבות בעוטף עזה בשמחת תורה, סיפר אמש (שלישי) בתוכנית ‘הפטריוטים’ בהגשת ינון מגל  בערוץ 14, על ההתעללות הזוועתית של חמאס בגופת בנו.

מזהים שהילד מוכשר מאד? תזניקו אותו קדימה עם קורסים לחרדים

הוא סיפר כי המחבלים התעללו בגופה, השאירו אותה בעוטף ולקחו איתם את הראש לעזה – שם אחד המחבלים הציע אותו למכירה.

“הטרוריסטים התעללו בגופה, הם ערפו את הראש ולקחו אותו לעזה. אחד המחבלים ניסה למכור את הראש שלו תמורת 10 אלפים דולר, זה פשוט ברברי ברמה מטורפת, קיבלתי גופה בלי ראש”, סיפר.

“במשך כמעט חודשיים וחצי הפכתי את העולם כדי להבין איפה הראש. התעקשתי עם הצבא לראות את הגופה. בשלב מסוים, מאבדים את האמון”.

האב השכול חשף כי הראש חולץ מתוך עזה בידי לוחמים מיחידה מובחרת, על בסיס מידע שהתקבל מהשב”כ.

האב: “לפני שלושה שבועות, השב”כ – תוך כדי חקירה של שני מחבלים שנעצרו – הצליח להבין שאחד מהמחבלים ניסה למכור את הראש תמורת עשרת אלפים דולר, וירדה הנחייה ליחידה מאוד מובחרת, יחד עם שיריון, והם נכנסו למרכז עזה”.

הוא הוסיף ותיאר, כי הראש אותר בכיכר פלסטין, בתוך מקרר של חנות גלידות – “בתוך תיק צד כשיש שם כדורי טניס, היה את הראש של הבן שלי. הצליחו להביא את מה שנשאר, וקברנו, יחד עם הרבנות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות