בן גביר בפטריוטים: גנץ וגלנט רוצים להרתיע אותנו מלשאול שאלות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף בתכנית 'הפטריוטים' את גלנט וגנץ: "מבחינתם יש קונספציה אחת" • על ההדלפות מישיבות הקבינט: "מי שמדליף - חבר גם בקבינט המלחמה. הוא מדליף גם נגד נתניהו"
חרדים 10
ד' שבט התשפ"ד / 14.01.2024 01:03

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יצא הערב (מוצאי שבת), בתוכנית ‘הפטריוטים’ עם ינון מגל, למתקפה נגד השר יואב  גלנט וחבר נוסף בממשלה, השר בני גנץ.

נתקלתם בבעיה ברישום לגן ילדים, בתי ספר וסמינרים? • כל המידע כאן

בן גביר טען, כי השניים לא אוהבים את השאלות שהשרים שואלים בישיבות הקבינט: “אני אגיד את הדברים ככה – יש מי שמנסה להשתיק אותנו. זה לא סוד שאנחנו שואלים שאלות, גם אני, גם מירי רגב, גם סמוטריץ’. ולצערי יש מישהו שם שרוצה להרתיע אותנו מלשאול שאלות. כן יש לי שאלות, אני שואל את הרמטכ”ל, אני לא מטיח ולא מתלהם ולא מתעמת – אבל זה החובה שלי כדרג מדיני לשאול שאלות”.

את הדברים אמר בן גביר על רקע הדיווחים בכלי התקשורת על השרה אורית סטרוק שננזפה על ידי האלוף אליעזר טולדנו כאשר שאלה האם ישנם טייסים שמסרבים לבצע תקיפות ברצועת עזה, והאלוף טולדנו השיב לה: “לא, זו שאלה נוראית”.

השר בן גביר טען בפטריוטים: “מי שמדליף מהקבינט המדיני-ביטחוני, הוא חבר בקבינט המלחמה. הוא מדליף גם נגד נתניהו”.

כשחברי הפאנל ניסו לברר איתו במי מדובר, בן גביר שלל את זהותם של נתניהו והשר דרמר – מה שאומר שהוא התכוון או לגלנט, או לגנץ או לאייזנקוט. בן גביר המשיך וטען: “אני חושב שאני יודע מי מדליף מהקבינט ומקבינט המלחמה”.

השר לביטחון לאומי המשיך וטען כי לגלנט ולגנץ יש קונספציה אחת, ממנה הם מסרבים לזוז: “למרות שהם מזלזלים בי – אני ממשיך לשאול אותם וממשיך לדרוש תשובות. כל אלה שהיו בקונספציה הזו, הם ממשיכים להיות באותה קונספציה. מבחינתם יש קונספציה אחת, גם בדרום וגם בצפון”.

בן גביר קרא למתקפה יזומה בידי ישראל נגד חיזבאללה: “עכשיו מדברים על כל מיני הסדרים מול חיזבאללה. די! את האויבים שלנו צריך להכריע. את כוח רדואן צריך להכריע ולהכניע אותם, וצריך לתקוף אותם, ועדיף שאנחנו נהיה ראשונים, ניקח את הפיקוד ונוביל את האירוע הזה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות