המסמך שמוכיח: שני ה”עיתונאים” שחוסלו ברפיח – מחבלים מסוכנים

אחרי שברשתות הפלסטיניות טענו כי צה"ל חיסל שני עיתונאים ברפיח - צה"ל מציג: מידע מודיעיני מוכיח ששני המחוסלים היו מחבלים בארגוני הטרור ברצועה • כלי טיס חיסל את השניים כאשר הפעילו רחפנים שיצרו איום ממשי על לוחמי צה"ל
חיים טוויל
כ"ט טבת התשפ"ד / 10.01.2024 21:19

ברשתות התקשורת הפלסטיניות דווח בימים האחרונים, כי במהלך תקיפה שבוצעה מוקדם יותר השבוע באיזור רפיח נהרגו שני עיתונאים – בשם חמזה אלדחדוח ומצטפא ת׳ריא.

לפי דובר צה”ל, “מידע מודיעיני שיש בידי צה״ל מוכיח את זהות שני המחוסלים כפעילים בארגוני הטרור ברצועה שלקחו חלק בקידום פעולות טרור נגד כוחות צה”ל”.

לפי צה”ל, טרם התקיפה, השניים הפעילו רחפנים באופן שיצר איום ממשי על הלוחמים, שהכווינו כלי טיס של חיל האוויר לתקיפת המחבלים שהיו אחראים על הפעלת הרחפנים.

לדברי דובר צה”ל, מצטפא ת׳ריא שימש כמחבל בארגון הטרור חמאס בחטיבת העיר עזה. מסמך שאותר על ידי כוחות צה״ל בשטח הרצועה במהלך הלחימה מציג מבנה ארגוני של כלל הפעילים בגדוד אלקאדסיה של הארגון, בו מצוין שמו של מצטפא לצד תפקידו בארגון – סגן מפקד חולייה.

גם חמזה ואאל חמדאן אל דחדוח, שימש כמחבל בג’יהאד האיסלאמי  וביצע פעולות טרור נגד מדינת ישראל.

במסמכים שאותרו על ידי כוחות צה״ל במהלך הלחימה בשטח הרצועה, מופיע דחדוח ברשימה של פעילים מתחום ההנדסה האלקטרונית של הג’יהאד האיסלאמי.

עוד מופיע במסמכים, כי בעבר שימש דחדוח כסגן מפקד מחלקה בגדוד זייתון בארגון הטרור, ובזמן האחרון היה אחראי גזרה ביחידה הרקטית של הג’יהאד האיסלאמי .

מסמך של הג’יהאד האיסלאמי  המציין רשימת פעילי לוחמה אלקטרונית של הארגון ובו שמו של אל דחדוח ומספרו הצבאי:

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות