הזמר והשחקן עידן עמדי נפצע קשה בלחימה בעזה: מצבו יציב

השחקן והזמר עידן עמדי נפצע היום באורח קשה בעזה • נא התפללו: עידן בן טובה לרפואה שלימה • זין שילון: "כל פצוע הוא מיוחד, עידן פשוט מחבר אותנו לדמות מאחורי הפצוע. ככה מרגישה כל משפחה ברגע הפציעה. בואו נתפלל איתם"
חרדים 10
כ"ז טבת התשפ"ד / 08.01.2024 21:39

השחקן והזמר עידן עמדי נפצע היום (שני) באורח קשה בקרבות ברצועת עזה. הוא אושפז במרכז הרפואי תל השומר שם הוא נותח וכעת הוא מורדם ומונשם.

עם זאת, מצבו של הזמר הלוחם יציב, ולא נשקפת לו סכנת חיים.

מדי פונה לתל השומר במסוק בסביבות השעה 16:00 והוכנס לניתוח דחוף. הוא סובל מפגיעות של רסיסים.

שמו לתפילה: עידן בן טובה לרפואה שלימה.

עמדי גויס בצו שמונה לשירות מילואים בחיל ההנדסה בתחילת המלחמה ומאז לחם בעזה.

על פי הודעתו של לירן ברוך, יו”ר פורום נכי צה”ל למען בטחון ישראל, לאחר אירוע קשה ברצועה, בין הפצועים השחקן והזמר עידן עמדי. “רפואה שלמה ללוחמנו הגיבורים”, כתב.

 זיו שילון, גיבור ישראל, כתב בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו: “איזה יום קשה וארור, עידן שלרגע לא עניין אותו הפרסום או התהילה כבר 80 יום הוא כבר נלחם ללא הפסקה. כל פצוע הוא מיוחד, עידן פשוט מחבר אותנו לדמות מאחורי הפצוע. ככה מרגישה כל משפחה ברגע הפציעה. בואו נתפלל איתם. עידן בן טובה בע״ה יחזור לאיתנו בהקדם יחד עם כל הפצועים שלנו. בואו נקרא כולנו פרק תהילים לרפואתם”.

עמדי הרבה להעביר מסרים של אחדות מהמילואים בעזה לציבור בישראל.

לפני כשלושה שבועות כתב: “לכל אלה שחזרו לאותם הרגלים של ה-6.10, תפסיקו. יש קשר ישיר בין היכולת שלכם לאחד את השורות למצב הלוחמים בשטח. אמרו מעט, עשו הרבה”.

הוא הבטיח למשפחות השכולות: “הלב שלנו עם משפחות הגיבורים שנפלו, אנחנו ממשיכים ומבטיחים שמותם של יקירנו לא יהיה לשווא”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות