בית המשפט שיחרר את ‘המזיק’ בן ה-14 והוא פרץ פעמיים לאותה דירה

שוטרים עצרו תושב מזרח ירושלים שפרץ לאותה הדירה פעמיים בגבעה הצרפתית - וגנב תכשיטים וכסף בשווי עשרות אלפי ש"ח • החשוד כבר נעצר לאחרונה, אולם בימ״ש לא נענה לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו, ושלח אותו למעצר בית • הוא ניצל את ההזדמנות לביצוע הפריצות
חיים טוויל
כ"ו טבת התשפ"ד / 07.01.2024 13:56

פרץ וגנב כסף ורכוש בשווי של אלפי שקלים:  לפני כשבוע התקבל דיווח במשטרה על שתי פריצות, במועדים שונים, לדירת מגורים בשכונת הגבעה הצרפתית בירושלים – וגניבת רכוש וכסף בשווי מוערך של עשרות אלפי ש״ח.

לאחר חקירה יסודית של חוקרי תחנת שלם, יחד עם שוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים, החוקרים הצליחו להתחקות אחר זהות החשוד – נער בן 14, תושב מזרח ירושלים .

לפי החשד, הגנב פרץ לדירת מגורים בשכונת הגבעה הצרפתית, ולאחר מספר ימים פרץ לאותה הדירה בשנית – והשלים את מלאכת הגניבה של סכומי כסף גדולים, תכשיטים וחפצים בשווי של עשרות אלפי ש״ח.

עוד עלה בחקירה כי הגנב פרץ לדירה כשהפר מעצר בית שנקבע על ידי בית המשפט.

אותו חשוד נעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים רק לאחרונה בחשד שגרם נזק במזיד למספר כלי רכב בשכונת הגבעה הצרפתית.

המשטרה ביקשה אז להאריך את מעצרו, אולם בימ״ש החליט לשלוח אותו למעצר בית, והחלטה זו לא השתנתה גם לאחר שהמשטרה הגישה ערר בעניינו לבימ״ש המחוזי.

הפעם מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט עד לתאריך 10.1, וחקירת המשטרה נמשכת במטרה למצות עמו את הדין, הן בגין מעשי הפריצה והן בגין גרימתו הנזק לכלי הרכב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות