המפגש של הרופא החרדי מבני ברק שמשרת בעזה עם בתו ‘המיוחדת’

ד"ר יהודה סבינר, תושב בני ברק המתמחה ברפואת ילדים ב'שניידר', נמצא עם הכוחות בעזה • המפגש עם משפחתו ועם בתו הקטנה 'המיוחדת' היה מרגש במיוחד • ל-ynet Live הוא מספר על הלחימה, הגעגועים הביתה - ויש לו גם מסר אופטימי
חרדים 10
ט"ו טבת התשפ"ד / 27.12.2023 00:02

ד”ר יהודה סבינר, תושב בני ברק בן 34 – מתמחה ברפואת ילדים במרכז הרפואי שניידר – הוא רופא קרבי בחטיבת הקומנדו, שמגויס כבר מהיום הראשון למלחמה.

יש לו ארבעה ילדים משלו, כשהקטנה, דיתי בת השנתיים, היא בעלת תסמונת דאון.

סבינר לא ידע שהוא צורף לטרנד הסרטונים על מפגשים מרגשים של החיילים עם בני המשפחה, אבל הסרטון שלו פוגש את בתו הקטנה, כבר ללא ספק את העשירייה הפותחת.

בראיון שהעניק לאלכסנדרה לוקש וניר (שוקו) כהן ב-ynet Live הוא סיפר: “ברגעים שאני נמצא בבית ואני שומע מאשתי את החיבוק החם שהקהילה בכלליותה והקהילה שלנו בפרט, עוטפת אותם וגם המשפחה משני הצדדים, אז זה מאוד מחמם, כי אלו הרגעים שבהם נמדדות חברויות ומשפחתיות. כשתיגמר המשימה הזאת, החיים ‘הפשוטים’, יקבלו משמעות אחרת לגמרי.

“בכל התהליך של לימודי רפואה התרגלתי שהסתכלו עליי, אז נראה לי שהחושים שלי קצת כהו לעניין. בכל מקרה, אנחנו נמצאים באזורים מאוד מאוימים, ובסוף אין לי על אף אחד לסמוך, חוץ מעל השם ועל הצוות שאיתי. לשמחתי, אני נמצא עם חטיבה 11, ואתה רואה בלי מילים שהם מקצוענים, הם יודעים מה הם עושים. אני פה להציל ולעזור לחיילים שלנו, אבל הם פה כדי לאבטח את המשימה והם עושים את זה בצורה מעוררת השתאות”.

עד כמה הנוכחות של צוותי רפואה מסייעת לחיילים?

“יש פה באמת כוחות מטורפים גם של לוחמים, גם של תומכי לחימה, גם של רופאים כדי לעשות הכול כדי שכל מי שהגיע להציל את הבית יקבל את מיטב הסיכויים להשלים את המשימה כמו שצריך ולחזור למשפחה ולאוהבים שלו בשלום ובחתיכה אחת”.

המפגש עם המשפחה היה מרגש מאוד.

“עוד לא עיכלתי את זה וטוב שכך. נכונו לי עוד ימים ארוכים פה, אז אני משתדל לא לחפור יותר מדי, אבל זו מלחמה עם כל מה שמשתמע מכך ויש לנו אחד את השני בשביל לתמוך ולעזור ברגעים שצריך ועוד יבואו ימים טובים, ועוד ישמחו פה ויחייכו פה והחיים ימשיכו בעזרת ה’ לשמוח ולשגשג”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות