כישלון מודיעיני? מוחמד דף תועד עם שתי ידיים ורגליים – ורק צולע

בניגוד להערכות בישראל כי הוא נפגע קשות מניסיונות החיסול: בצה"ל מצאו סרטונים מהתקופה האחרונה בהם מופיע מוחמד דף, המבוקש הבכיר מחמאס, כשהוא צועד על רגליו ומצבו טוב באופן משמעותי מכפי שהוערך בישראל
חרדים 10
ח' טבת התשפ"ד / 19.12.2023 23:53

עוד כישלון מודיעיני? במסגרת פעילות כוחות הביטחון לאיסוף מודיעין ברצועת עזה, נמצאו סירטוני וידאו בהם נראה הארכי-מחבל מוחמד דף כשמצבו טוב.

מדובר בסרטונים רלוונטיים מהתקופה האחרונה.

לפי דיווח ב’מעריב’, בניגוד להערכות במערכת הביטחון, באחד הסרטונים תועד דף עם שתי ידיים כשהוא צועד על שתי רגליו, אם כי בצליעה קלה, זאת בניגוד להערכות בישראל כי הוא נפגע קשות מניסיונות החיסול.

בסרטון אחר הוא במצב ישיבה במקום אחר.

מן הסרטונים עולה, כי מצבו של דף טוב באופן משמעותי ממה שהוערך בישראל, בעקבות שורה ארוכה של תקיפות וניסיונות סיכול שבוצעו נגדו, בחלקם הוא אף נפגע.

דף מסוגל ללכת בכוחות עצמו ולא מסתייע בכיסא גלגלים כפי שהעריכו בזרועות המודיעין, וכנראה גם יכול להפעיל את שתי ידיו.

דף הוגדר במשך שנים על ידי מערכת הביטחון כטרוריסט המבוקש ביותר בחמאס, לצד יחיא סנוואר.  הוא אחראי על פיגועים רבים שגבו את חייהם של עשרות יהודים הי”ד.

דף שרד מספר ניסיונות חיסול. האחרון שבהם היה במבצע צוק איתן ב-2014.

בשבוע שעבר פיזר צה”ל כרוזים ברצועת עזה בהם הבטיח פרס כספי למי שיביא מידע מהימן על מקום הימצאם של בכירי חמאס. על פי הכרוז, ישולמו 400 אלף דולרים על מידע שיביא לאיתורו של יחיא סינוואר ו-300 אלף דולר עבור סיוע באיתור אחיו מחמוד. עבור דף הובטח סחום מעליב: רק 100 אלף דולר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות