“בשירות חמאס”: ביקורת חריפה על מטה המשפחות בשל סרטון של יגיל יעקב

אנשי תקשורת וגולשים רבים מתחו ביקורת חריפה על פרסום סרטון מטעם מטה משפחות החטופים: "סרטון נוראי שלא ראוי להיות מופץ" • עיתונאי חרדי: "‏תגידו, מטה רונן צור, אתם נורמלים? החלקתם על השכל?"
אבי כץ
ה' טבת התשפ"ד / 16.12.2023 22:48

‘מטה משפחות החטופים’, בניהולו של איש היח”צ רונן צור, עורר סערה הערב (מוצ”ש) לאחר השקת סרטון בכיכובו של יגיל יעקב ששוחרר מהשבי בעזה – בו הוא קורא לנתניהו לפעול לשחרור אביו כדי שיוכל לחגוג יחד איתו בר מצווה.

זעם הגולשים התעורר  לאחר שבסרטון נעשה שימוש בתיעוד שפרסם הג’יהאד  בו נראה הילד מבקש שיפעלו לשחרורו.

העיתונאי אריה ארליך תקף בחריפות: “‏תגידו, מטה רונן צור, אתם נורמלים? החלקתם על השכל? עד כדי כך עובדים בשירות חמאס שאשכרה משתמשים בסרטוניו ומלבישים עליהם גרסה ישראלית? מה זה, שיתוף פעולה בין מחלקות הדיגיטל בחאן יונס ובתל אביב?

“אין אדם בישראל ובקבינט שלא מת לשחרר את החטופים. מה שאתם עושים זה פשע תעמולתי בשירות חמאס!”

רונן צור הגיב לארליך: “אנחנו לא ישנים, לא אוכלים ולא שותים 71 ימים כדי לשחרר אותם ובזמן הזה אתה מפיץ שנאה. בחינם. אתה יודע שהקב׳ה לא בוחן בני אדם לפי כיפה וזקן אלא לפי ערכים ומוסר. מקווה שיסלח לך. אם יש לך ביקורת תגיד רק בלי השנאה שהביאה עלינו את הטבח. לך תלמד מוסר הלילה”.

בתגובה השיב לו ארליך: ‏‎”צר לי, הסרטון הזה לא משרת את החטופים בשום צורה. זה שירות לאויב פר-אקסלנס. אני דן אותך לכף זכות שזה לא במודע. תראה באילו ערוצים הסרטון מהודהד הערב ומי מתלהב ממנו אש. מציע שתחשוב עם עצמך טוב טוב האם שירת כאן את החטופים היקרים ומשפחותיהם או חלילה את האויב. בהצלחה”.

עיתונאי התאגיד אבישי גרינצייג הגיב לחשבון הרשמי של ‘כאן חדשות’ בטוויטר שפרסם את הסרטון: ‏‎”סליחה מראש, אבל זה סרטון נוראי שלא ראוי להיות מופץ”.

גולש נוסף כתב: “הסרטון הזה מזכיר לי את סרטוני הלוחמה הפסיכולוגית שחמאס וג’יהד איסלאמי עושים ועשו גם ליגיל כשהיה עוד חטוף. חבורה מופקרת של אנשי יחסי ציבור עושים שימוש נבזי בחטופים ובכך גם מסכנים את מי שנשאר עדיין אצל האויב”.

סגן הנשיא של המכון למדיניות העם היהודי, שוקי פרידמן הגיב: “זה קורע את הלב. אבל לא משרת את האינטרס של שחרור החטופים. ועושה שימוש בלחץ פסיכולוגי מהסוג הרע. הלב עם משפחות החטופים. אבל לא כל האמצעים כשרים”.

גולשת נוספת כתבה: “יגיל יעקב, כואבת מאוד את כאבך והגעגועים לאביך ומקווה שישוב במהרה! אבל אני שואלת למה אתה פונה רק ל”ביבי”?? ולמה לא ראש הממשלה למשל? מי הכתיב לך את הטקסט?? אולי הוא שכח שיש קבינט מצומצם עם גנץ וגלנט?? וקבינט מורחב?? ולמה אתה לא פונה לחמאס?? או לאומות העולם?? או לביידן?? או לקטאר??”

היו גם מי שביקרו את תאגיד השידור הציבורי על שפרסם את הסרטון.

יהודה פואה מבצלמו צייץ על הסרטון: “נראה שהחמאס השתלטו על החשבון שלכם”.

גולש נוסף כתב: :חמאס כבר לא צריך לטרוח לפרסם סרטוני תעמולה כשהתקשורת הישראלית עושה בשבילו את כל העבודה. מטומטמים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות