הפצוע אנוש התעקש להגיע ל’30’ של יוסי הי”ד וסיפר סיפור מצמרר

אלישע מדן נפצע אנוש בעזה ואיבד את שתי רגליו • הוא היחיד מהכוח שיצא בחיים מפעולה מבצעית במסגד • אמש, לא היה מוכן לוותר על 'השלושים' לנפילת חברו יוסי הרשקוביץ הי"ד  • הוא הגיע על אלונקה, כמה שעות אחרי ניתוח: "כשהוא נהרג, קיבלתי החלטה לאמץ ממנו מידה"
חרדים 10
א' טבת התשפ"ד / 13.12.2023 17:26

אלישע מדן, שנפצע אנוש בקרב ברצועת עזה ואיבד את שתי רגליו, התעקש אמש (שלישי) להגיע על אלונקה, כמה שעות אחרי ניתוח – לאירוע לציון 30 יום לנפילת חברו רס”ם במיל’ יוסי הרשקוביץ הי”ד.

לפי דיווח של מיכאל שמש ב’כאן חדשות’, מדן סיפר באירוע: “הייתה לנו שיחה בעזה, שהשוויתי אותו אליי, אמרתי שאני ישר מתכסח עם אנשים, והוא אמר לי ‘אם אני מרגיש שמישהו קצת כועס עליי – אני מרגיש חובה להתפייס איתו.

“כשהוא נהרג, קיבלתי החלטה שאעשה שלום וסולחה עם כל האנשים שאני מסוכסך איתם או שיש לי עניין איתם, אפילו קטן. כך עשיתי, לכבודו, אימצתי מידה ממנו.

“ביקשתי מאנשים כאלו שהיה לי כעס איתם שיבואו אליי לבית החולים, אמרתי להם: ‘לעזאזל הכול, לא צריך לכעוס, אין על מה’. בדיוק כמו שיוסי אומר”.

מדן הוא היחיד מבין חבריו לכוח שיצא בחיים מפעולה מבצעית במסגד.

רס”ם במילואים יוסף חיים הרשקוביץ הי”ד, בן 44 מגבעות, לוחם בגדוד 697 של חטיבה 551, נפל בקרב בצפון רצועת עזה. הוא היה מנהל תיכון אורט פלך בנים בירושלים, ואיש חינוך מוכר.

הותיר אחריו אישה וחמישה ילדים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות