שר איראני חשף: הייתי במנהרות חמאס, הדרכתי איך לשגר טילים

שר המורשת האירני סיפר בריאיון לטלוויזיה האיראנית כי עם כניסתו לתפקיד הבין שהמשימות הראשונות שלו הן העברת טילים לחמאס ולחיזבאללה "זוהי פעולה שאיראן מבצעת ולא מפחדת להודות בה"
חרדים 10
ט"ו כסלו התשפ"ד / 28.11.2023 20:01

שר המורשת האיראני עזתוללה זרגהאמי, שהיה בעבר גנרל בכיר במשמרות המהפכה, חשף בריאיון כי הוא בעצמו שהה במנהרות התת-קרקעיות שמשמשות את החמאס, והעביר למחבלים הדרכות  לשיגור טילים ורקטות.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’ הוא הוסיף שעם כניסתו לתפקיד הבין שהמשימות הראשונות שלו הן העברת טילים לחמאס ולחיזבאללה, וכי זוהי פעולה שאיראן מבצעת ולא מפחדת להודות בה.

בתחילת החודש נחשפו ב’כאן חדשות’, בעזרת בלוג המודיעין ‘אינטלי טיימס’, תמונותיהם של שני פעילים מרכזיים ביחידה הטכנולוגית של כוח קודס – חסאן ח’דאם כלאן וכרים חוג’ת זאדה. שני הפעילים הגיעו לאחרונה ללבנון וסייעו לחיזבאללה בתחום הלוחמה האלקטרונית, ברקע הלחימה של ארגון הטרור נגד ישראל.

סיפור הכיסוי של הפעילים היה עבודה בחברה איראנית לפיתוח טכנולוגיות בתחום התקשורת והאלקטרוניקה. ראש החברה הוא כלאן וסגנו הוא זאדה, אך למעשה הם פועלים תחת היחידה הטכנולוגיה של יחידת 300.

יחידת 300 בכוח קודס של משמרות המהפכה של איראן היא יחידה טכנולוגית שמסייעת למבצעי סייבר ולוחמה אלקטרונית ומעבירה אמצעים ופעילים לסוריה וללבנון.

בראשה, עומד דמות איראנית בשם אמיר לשגריהאן שזוהה מבקר לאחרונה עם מפקד כוח קודס, קאאני, בסוריה ובלבנון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות