השף המוכר שהתפכח: ‘בז לכל מה שהשמאל הקיצוני מהווה ומשדר!’

אחרי שפרסם פוסט התפכחות שבו טען כי לקח חלק "בהונאה הגדולה של השמאל", השף המפורסם מתייחס לסערה הגדולה שעוררו דבריו • "כמה פתט הייתי, שחי במדינת תל אביב הנאורה.. מרגיש מרומה עד עמקי נשמתי"
חרדים 10
ז' כסלו התשפ"ד / 20.11.2023 11:31

השף מאיר אדוני, שביום שישי האחרון פרסם פוסט בעמוד האינסטגרם שלו שעורר סערה, בעקבות דבריו כי לקח חלק “בהונאה הגדולה של השמאל” עד לפרוץ המלחמה – התייחס אמש (ראשון) לתגובות הקשות שקיבל על פוסט ההתפכחות.

הוא כתב  בחשבון האינסטגרם שלו: “וואו, כמה תגובות קיבלתי ביומיים האחרונים מאנשים שעד לפני רגע השתייכתי אליהם. כאלו שתמיד בזו לתגובות שכאלו כל עוד הם הגיעו כביכול מהצד השני של המתרס. אל תעלבו, אבל בז לכל מה שהשמאל הקיצוני מהווה או משדר! מרגיש מרומה עד עמקי נשמתי שהלכתי שבי אחרי סיסמאות נבובות לשלום!”

בהמשך סיפר על החלק הפעיל שלקח בעבר בניסיונות לשכנע בעמדה לפיה ישראל אשמה בטרור המופנה נגדה: “הובלתי וצידדתי בקמפיינים לטובת השלום, על זה שיש עם פלשתיני שרוצה שלום. כמה הייתי חלק מההזיה שאנחנו אשמים! תמיד אשמים! כמה היה קל להאשים את הימין ולהגיד שהכל בגללם! כל פיגוע ידעתי להסביר ‘זה אנחנו, אנחנו אשמים’. הם עם כבוש, עם מסכן, הם בכלל שוחרי שלום, עם של אהבה ואחוות אדם. זה אנחנו אשמים, הכל בגללנו, היהודים. צמאי הדם שרק הורסים והורסים.

“אוי, כמה פתט. כמה פתט הייתי שחיי במדינת תל אביב הנאורה ומספר לעצמי סיפורים! היה נוח, הייתי חלק מהם. מסעדות מצליחות, עטוף בכל האהבה העצמית שיש ובאילו שחיים בתל אביב, מנוי לעיתון ‘הארץ’, שמעלה שוב ושוב פעילות ארגון ב’צלם’ שטוף השנאה לישראל ולצבא הגנה לישראל (לא פחות מהמשיחים במאה שערים) מבקש סליחה, באמת.

“כשהתעוררתי אל נוכח השואה שעברה עלינו, הבנתי שאני חלק מכת שחיה בסרט! אולי לקחו יותר מדי סמים, אולי כי החיים בתל אביב יפים ונוחים והכל מקדש את זה. אולי כי להיות שמאלני זה מגניב ונכון (במיוחד כשף שחי ועובד בעולם) ,אולי כי להיות הומו ולסבית אומר שאתה חייב להאמין בטמטום של השמאל (אבל בעזה הקהילה הייתה נשרפת בחיים). איזה מזל שהפעם היה תיעוד מוחשי, מפלצתי, בלתי נתפס,   שאין ברירה אבל גם גדולי השמאל שהם קיצון קטנטן, שמאל מאהבת פלשתין, לא מאהבת ישראל,  היה להם קצת קשה עם זה! בכל זאת ילדה נאנסת, תינוק שנצלה בתנור, זקן שנשחט, חייל נערף, ועוד זוועות שגם להם היה קצת לא נוח!

את הפוסט חתם באווירה מפויסת יותר: “אז עכשיו, אחים ואחיות יקרים שלי, שאולי לא תאמינו, אבל אוהב אתכם למרות הכל, אהבת אמת. בואו נבין שיש מולנו מפלצות. יודע שקשה לקבל את זה, אבל אלו מפלצות וכל תואר חיבה אחר יעשה איתם חסד! בואו ונתמודד עם המציאות העגומה ונדאג לעקור את גרורות סרטן האסלאם הקיצוני מכל חלק באזורנו. עם ישראל חי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות