תופעה מדהימה: עד כה סופקו למעלה מ-60,000 ציציות ללוחמים

גם לוחמים רבים שאינם דתיים, פנו לרבני הגדודים וקציני הדת בבקשה לקבל ציצית • הפניות הרבות שהגיעו מהשטח לרבנות הצבאית הצריכו יציאה לרכש נוסף לציציות - כדי לעמוד בכמות הדרישות
חיים טוויל
ו' כסלו התשפ"ד / 19.11.2023 20:37

מבצע ציצית:  מתחילת מלחמת ‘חרבות ברזל’ סיפקה הרבנות הצבאית למעלה מ-60,000 ציציות ללוחמים ברצועת עזה.

רוצה לתרום לעמישראל? כך תצטרף למסלול הביטחוני בשירות האזרחי

גורם ברבנות הצבאית אישר לחרדים 10, כי עם פתיחת המלחמה פנו לוחמים רבים לרבני החטיבות ודרשו לקבל ציצית בטרם היציאה לקרבות ברצועה.

אחד מרבני החטיבות סיפר, כי  גם לוחמים רבים שאינם דתיים, פנו לרבני הגדודים וקציני הדת בבקשה לקבל ציצית.

“זו תופעה שעד כה לא נתקלנו בה”, מתאר רב החטיבה. “התעוררות של הלוחמים והצורך בהגנה רוחנית. מדובר בלוחמים בסדיר ובמילואים, חלקם מיחידות העילית של צה”ל וחלקם לוחמים בחטיבות השריון, התותחנים, הנדסה קרבית וחטיבות החי”ר. ביומיום הם לא מקיימים אורח חיים דתי, והם אינם חובשים כיפה לראשם. איש לא דיבר על העניין או עורר אותם לכך”.

ממידע שהגיע לחרדים 10 עולה, כי הפניות הרבות שהגיעו מהשטח לרבנות הצבאית הצריכו יציאה לרכש נוסף לציציות, כדי לעמוד בכמות הדרישות.

עד כה, כאמור, סיפקה הרבנות הצבאית למעלה מ-60,000 ציציות, והיא עתידה לספק עוד אלפי ציציות במהלך החודש הקרוב בהתאם לדרישת הלוחמים.

מי שמנצח על הפעילות הוא רמ”ד לוגיסטיקה ברבנות הצבאית רס”ן אברהם כליפה.

אחד הלוחמים אמר לחרדים 10: “בשעה קשה זו היה חשוב לי שיהיה על גופי משהו רוחני שישגיח עלי ויחזק אותי. שמחתי לראות שהרבנות הצבאית  נתנה לנו את המענה בזמן מהיר, בטרם נכנסנו לעזה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות