גפני: אנחנו בעיצומה של מלחמת דת, מלחמה על כל הקדוש והיקר

יו"ר דגל התורה התייחס באירוע שמחת חג למחאת השמאל: "שנדע שהמלחמה שלהם לא כלכלית ולא ביטחונית ולא חברתית, זאת מלחמת דת! ככה אנחנו צריכים להתייחס לזה - ובעזרת ה' נעמוד בזה" • "מה שראינו ביום כיפור בתל אביב, מושכים בציצית, זה ההוכחה - ראינו למה הם מתכוונים"
אריה ריבקינד
ט"ז תשרי התשפ"ד / 01.10.2023 00:41

יו”ר דגל התורה ח”כ משה גפני השתתף הערב (מוצאי שבת) באירוע בקיבוץ חפץ חיים – והתייחס למחאת השמאל.

סוכות בירושלים: מברכת כהנים ועד תערוכת קופסאות אתרוג • כל האירועים

“נפגשתי עם ראשי המשק, כלכלנים, לפני חודשים ארוכים, והם הסבירו לי על הרפורמה, כמה שהבעיה היא בעיה קשה ומה עלול להיות בכלכלה אם היא תעבור”, סיפר גפני.

“שאלתי אותם, מה זה נוגע אליכם? אמרו, זה יפגע בכלכלה. אגב, עבר מאז די הרבה זמן, הכלכלה מצוינת. כשרואים גם את הנושא של ההיטק וגם הוצאות של הממשלה והכנסות לא רואים שיש איזה שהוא משהו שונה, אבל הם אמרו. אמרתי להם – יש פה כאלו שהיו נוכחים בפגישה הזו – אמרתי להם: אתם לא מתכוונים לרפורמה המשפטית, אתם לא מתכוונים לשום דבר שדומה לזה, אתם מתכוונים לנהל נגדנו מלחמת דת!

“ומה שראינו ביום כיפור בתל אביב זה ההוכחה – ראינו למה הם מתכוונים. כשמתפללים ‘כל נדרי’ בכיכר דיזינגוף באים אלו מהמחאה, שקוראים לעצמם ככה, ומושכים בציצית של מי שנמצא שם, אנחנו בעיצומה של מלחמת דת!

“אנחנו חברי דגל התורה לא מתראיינים, זה פשוט לא מועיל כלום, לא מוסיף שום דבר. יתנו לנו לדבר עשר דקות, רבע שעה, ואחרי זה כל היום הסתה וכל היום ידברו אחרת. לכן אנחנו לא מתראיינים.

“אבל שנדע שהמלחמה שלהם לא כלכלית ולא בטחונית ולא חברתית, זאת מלחמת דת! ככה אנחנו צריכים להתייחס לזה ולהיזהר לא לדבר מה שלא צריך.

“אנחנו לא מדברים כבר חודשים ארוכים בעניין הזה. היה לי הרבה מה לומר אחרי שהיו התקפות על ההעברות שעשיתי בוועדת הכספים, אבל אמרתי לעוזרים שלי, אנחנו לא מתייחסים לעניין, זה לא יעזור שום דבר. נקלענו במשמרת שלנו למלחמה שהיא מלחמה על כל הקדוש והיקר לעם ישראל ואנחנו בעזרת ה’, אתם ואנחנו, נעמוד בזה, בעזרת ה’ יתברך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות