וידר תקף: איזה הבדל יש בין בוסו “הנביא מפתח תקווה” לזייברט?

יעקב וידר, יו"ר הליכוד בב"ב, תוקף בחריפות: "ש"ס אחראית באופן שווה למצב הקטסטרופלי בעיר" • "חשבנו שהם 'חזרו בתשובה'. כולנו האמנו ואפילו שמחנו, בזמן שהם ויועצי התקשורת שלהם צחקו על התמימות שלנו. ברגע האמת הצטרפו לזייברט והצביעו בעד חגיגות הג'ובים והקומבינות"
אריה ריבקינד
י"ח אלול התשפ"ג / 04.09.2023 17:25

מערכת הבחירות בעיר בני ברק לא מפסיקה לייצר דרמות: אחרי הצגת מועמדותו של ח”כ אוריאל בוסו מטעם ש”ס, ואחרי הטלת הווטו מצד ‘דגל התורה’ על מועמדותו של חנוך זייברט כנציג המוסכם של יהדות התורה, מגיע תור הליכוד להפתיע.

רוכשים באשראי? הכירו את הכרטיס הכי בטיחותי שגם מחזיר לכם כסף!

לאחר שפורסם שבסיעת בליכוד יתמכו במועמדותו של אוריאל בוסו, נראה שהמציאות שונה.

בישיבת מועצת העיר בני ברק, תקף יעקב וידר, חבר המועצה ויו”ר סיעת הליכוד, בחריפות את סיעת ש”ס והשווה בין מועמד ש”ס, אוריאל בוסו למועמד יהדות התורה, חנוך זייברט.

“עסקני ש”ס הם חלק בלתי נפרד מההנהלה הרקובה של העיר כבר עשרות שנים. גם הם אחראים על התשתיות הקורסות בעיר, גם הם אחראים על מחדל הניקיון העצום”, אומר וידר.

וידר הוסיף: “גם רגע לפני הבחירות, העסקנים ממשיכים לכנס את מועצת העיר בשביל עוד כסף ועוד שטחים ציבוריים ועוד קומבינות. לפני כמה שבועות הם ‘חזרו בתשובה’. כולנו באמת האמנו להם ואפילו שמחנו, בזמן שהם ויועצי התקשורת שלהם צחקו על התמימות שלנו. אבל ברגע האמת, בהצבעה, הם הצטרפו לזייברט והצביעו בעד חגיגות הג’ובים והקומבינות”.

וידר האשים את סיעת ש”ס: “עכשיו לכולנו ברור שגם אחרי הבחירות הם יצטרפו לזייברט, ואולי עוד קודם. אני היחיד שמייצג את תושבי בני ברק ואני היחיד שהעסקנים לא הצליחו לקנות וגם לא יצליחו”.

לפי שעה טרם ברור האם וידר ירוץ גם לראשות העיר. במידה ומהלך כזה, שנשקל בסיעת הליכוד, ייצא לדרך – מי שייפגע ממנו יהיה בעיקר מועמד ש”ס.

צפו בנאום החריף במועצת העיר על “הנביא מפתח תקווה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות