מטורף: חמישה ילדים קשורים לתא המטען מחוץ לרכב נוסע • צפו

בעקבות סרטון שתיעד חמישה ילדים קשורים על מכסה תא המטען של רכב בנסיעה בשכונת רמות ביום שישי: חקירה מהירה הובילה לאיתורו של בעל הרכב • הכחיש בחקירה כי נהג ברכב, אך הודה שמדובר באחייניו • בשל חומרת המעשה ואחריותו כבעלי הרכב, החל הליך דין תעבורתי נגדו
חיים טוויל
י"ז אלול התשפ"ג / 03.09.2023 16:50

חוקרי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, בשיתוף תחנת שפט במרחב קדם, פתחו בחקירה לאחר שנחשפו לתיעוד של רכב שנסע בשכונת רמות ביום שישי האחרון בשעות הצהריים – כאשר חמישה ילדים יושבים על מכסה תא המטען, קשורים באמצעות רצועה –  במטרה לאתר את הנהג האחראי למעשה מסוכן וחסר האחריות.

בפעילות חקירתית מהירה, אותר בעליו של הרכב, תושב שכונת רמות בשנות ה-30 לחייו, והוא התייצב היום (ראשון) לחקירה ביחידת התנועה של ירושלים ונחקר אודות המקרה.

בחקירתו הכחיש כי נהג ברכב, אך מסר כי מדובר באחייניו שישבו מחוץ לרכב שהיה בנסיעה.

בסיום חקירתו ועל אף טיעוניו, בשל חומרת המעשה ואחריותו לנעשה עם רכבו, החל הליך דין תעבורתי נגדו, בגין נהיגה בקלות ראש – תוך אחריות בעלים.

ראש צוות החקירה בימ”ר את״ן מחוז ירושלים רס”מ אלי מטלוב: “מדובר במעשה חמור ומסוכן המעיד על חוסר אחריות של הנהג ושל בעלי הרכב.

“מיד כשנחשפנו למה שהתרחש, נפתחה חקירה כנגד בעליו של הרכב. מדובר באירוע חמור מעין כמותו בו סיכון ממשי לחייהם של ה’נוסעים’ הצעירים. נמשיך לפעול למול נהגים המסכנים בנהיגתם את ציבור משתמשי הדרך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות