קורע לב • האימא שחטפה את שתי בנותיה מררה בבכי: ‘אני מתחרטת’

האם מסרה בחקירה ראשונית כי היא "נבהלה מהרשויות ולכן התחבאה" • נהגי מונית שהסיעו את השלוש מבית הסבתא בגדרה, לדירת המסתור בקריית ים, הובילו לאיתור • האם נכנסה לבית המשפט דומעת ובדיון בכתה והביעה צער עמוק
חרדים 10
י"ב אלול התשפ"ג / 29.08.2023 15:22

פרשה קורעת לב: מעצרה של האם החשודה בחטיפת שתי בנותיה, ליבה בת ה-8 ושרה בת ה-12 תוך הרחקתן מאביהן – הוארך ב-3 ימים.

3 טעויות גדולות שרוכשים באשראי עושים והשיטה להימנע מהם!

החשודה, שנעצרה הלילה בדירת מסתור בקרית ים, הגיעה היום (שלישי) לדיון בהארכת מעצרה בבית המשפט המחוזי בראשון לציון. לפי דיווח בחדשות 12, עם כניסתה לאולם, החלה האם לדמוע ולהביע צער על מעשיה: “אני מתחרטת”.

שתי הילדות, שהגיעו עם האם לביקור בישראל, נלקחו לדירת מסתור בקריית ים. סבתן בת ה-72 שנעצרה אמש, שוחררה היום לביתה בתנאים מגבילים.

לפי הטוען המשטרתי: “שלושה ימים אחרי שהאם הגיעה עם הבנות ארצה, היא ניתקה אותן מהאב והפרה את תנאי המשמורת עליהן – כפי סוכם מראש בבית משפט בארה”ב”.

הוא הדגיש: “בית המשפט בחיפה קבע שמדובר בחטיפה ולא בוויכוח על הסדרי משמורת”.

לדבריו, שלושה  ימים לאחר שנחתנו בארץ האם לקחה לבנות את המכשירים הניידים כדי שלא יתקשרו עם אביהן. האם, ששמעה את ההאשמות הקשות, החלה למרר בבכי והביעה צער עמוק וחרטה.

השופט שמעון שטיין הבהיר, כי החקירה עדיין בעיצומה והציע להאריך את מעצרה עד יום חמישי – כפי שלבסוף סוכם.

סנגורה של האם, עו”ד ירון פורר, הדגיש כי החשודה נתונה במצב נפשי מורכב.

בשיחה עם חדשות 12 אמר הסנגור: “מרשתי יצאה כדין מארה”ב עם שתי בנותיה לאחר שהגיעה לארץ. לאחר מסכת חיים קשה שעברה במשך שנים ארוכות עם גרושה, בדקה את האפשרות להשאיר את הבנות בארץ ואף התייעצה עם עורך דין. כשהיא הגיעה לארץ, היא בחנה את האפשרות לעכב את מתן הילדים לאביהם עד שיימצא פתרון מוסכם לכך”.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, האם מסרה היום פרטים חדשים על חטיפת בנותיה בחקירת המשטרה.

“רציתי שהבנות לא יחזרו לאבא כי חששתי לשלומן ונבהלתי מהרשויות, לכן התחבאתי”, הסבירה.

מהחקירה עלה שהאם לא פרצה לדירת המסתור בקריית ים, אלא נכנסה אליה ברשות. נהגי מוניות שהסיעו את השלוש, אותרו, והם והובילו בין היתר למציאתן, ביניהם אחד הנהגים שהסיע אותן מבית הסבתא בגדרה לדירה בקריית ים.

גורם במשטרה אמר: “הבנות אותרו שכובות על הרצפה, בדירה מוזנחת, הן היו בהלם עם כניסתנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות