חרדית הותקפה ונפצעה בקניון – תיק החקירה נסגר תוך 3 ימים

חרדית רק שאלה בג'ימבורי בפתח תקווה אישה שנכחה במקום: "למה את זורקת כדורים על ילדיי?" • בתגובה "היא הביאה לי מכות, שבחיים לא קיבלתי כאלה. גרמה לי להגיע לבית חולים עם מכות יבשות, תפרים בשפתיים" • והמשטרה? סגרה את התיק תוך 3 ימים, כי "לא אותרו חשודים"
חרדים 10
ו' אלול התשפ"ג / 22.08.2023 22:45

נטלי הותקפה בפניה בג’ימבורי  בקניון בעיר פתח תקווה, לטענתה רק בשום שהיא חרדית – ונזקקה לטיפול רפואי שכלל תפרים בפנים.

אולם, אל הכאב הפיזי וההשפלה שחוותה, נוספה גם תדהמה: שלושה ימים לאחר התקרית, המשטרה סגרה את תיק החקירה בטענה כי אין אשמים.

בשיחה עם דודי בן חמו מערוץ 7 – היא גוללה את השתלשלות התקרית האלימה: “הייתי בג’ימבורי בפתח תקווה עם הילדים. הייתה שם איזה מישהי, שאיך שנכנסתי ראיתי שהיא לא כל כך אוהבת חרדים. כל ילד חרדי שהיה שם היא זרקה לעברו הערות. כל מיני משפטים מעצבנים.

“הילדים שלי קפצו על הטרמפולינה ואחד מהכדורים עף כנראה לכיוון הילד שלה, והיא התחילה לזרוק לעבר הילדים שלי כדורים. קמתי אליה ושאלתי  – למה היא זורקת עליהם כדורים? והיא בתגובה אמרה לי ‘חרדייה מסריחה, טפי עלייך’. לאחר מכן היא קמה והביאה לי מכות, שבחיים לא קיבלתי כאלה מכות”.

היא הוסיפה ותיארה: “לא יודעת מה עבר עליה אבל היא פשוט הביאה לי מכות וגרמה לי להגיע לבית חולים עם מכות יבשות, תפרים בשפתיים, טראומות לילדים שלי שהכל קרה מולם, כשהם רק צועקים ובוכים.

“הזמנתי משטרה, והבחורה הזו כמובן ברחה. חשבתי שיעזרו לי, אבל המשטרה סגרה את התיק אחרי שלושה ימים. כתבו לי שסוגרים את התיק בטענה שלא אותרו חשודים.

“תוך שלושה ימים? אין זלזול יותר גדול מזה. האזרח הקטן כנראה לא שווה שום דבר. נשארנו אני והילדים שלי עם טראומות קשות, ואני עדיין מסתובבת עם כאבים חזקים מאז”.

ממשטרת ישראל נמסר לערוץ 7 על ההתנהלות הכושלת: “עם קבלת הדיווח אודות המקרה נפתחה חקירה, במסגרתה בוצעו פעולות לאיתור זהות החשודה ובהתאם לתשתית הראייתית, הוחלט על סגירתו.

“ככל שיתקבלו במשטרה ראיות או מידע חדש שיוכל להביא להתפתחות בחקירה, אזי יפתח התיק מחדש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות