נלכדו שני מחבלים תושבי חברון שרצחו את בת שבע ניגרי הי”ד

לוחמי הימ"מ, בהכוונה מודיעינית של צה"ל ושב"כ, לכדו את שני המחבלים, קרובי משפחה מחברון • הם הודו בביצוע הפיגוע והועברו להמשך חקירה • לאחר מעצרם הוסגר הנשק ששימש אותם בפיגוע • השר גלנט: "המחבלים שרצחו באכזריות את בת-שבע ניגרי ז"ל יינמקו בכלא לשארית חייהם"
חיים טוויל
ה' אלול התשפ"ג / 22.08.2023 08:14

בעקבות פעילות משותפת מודיעינית ומבצעית, בהובלת צה”ל, שב”כ ומג”ב: הלילה (שלישי) נעצרו על ידי לוחמי הימ”מ שני מחבלים פלסטינים, קרובי משפחה, תושבי חברון, שביצעו את  פיגוע הירי שבוצע אתמול בשעות הבוקר סמוך לצומת הכבשים, בו נרצחה בת שבע ניגרי הי”ד ואריה גוטליב נפצע קשה.

בחקירתם הראשונית השניים קשרו עצמם לביצוע פיגוע.

לאחר מעצרם הוסגר הנשק שככל הנראה שימש לביצוע הפיגוע.

המחבלים הועברו להמשך חקירה בשב”כ.

שר הביטחון יואב גלנט אמר על לכידת המחבלים: “הערכה ללוחמי צה”ל, ימ”מ ושב”כ על מבצע מהיר ומדויק. המחבלים שרצחו באכזריות את בת שבע נגרי ז”ל ינמקו בכלא לשארית חייהם. ננקוט בכל האמצעים כדי לחזק את הביטחון. נרדוף ונשיג את אויבנו”.

אמש הובאה ניגרי הי”ד, אם לשלוש בנות, למנוחות בהלוויה שיצאה מהיישוב בית חגי בדרום הר חברון אל בית העלמין בכפר עציון.

אחותה אליה ספדה לה ואמרה בדמעות: “כל מקום שהגעת אליו הארת אותו, היית מדבקת באנרגיות ובשמחת החיים שלך. נישאר חזקים ונשמור על אימא, על ועל הילדות המתוקות שלך.

“נישאר משפחה אחת ומאוחדת. מבטיחה לספר לנועם שלי עלייך. הקדוש ברוך הוא די בבקשה די. שישלח כוחות למשפחה והלוואי וכל אחד ייקח ממך רק תכונה אחת והעולם יהפוך למקום טוב יותר”.

אריה גוטליב, שהסיע את בת-שבע ובתה בת ה-12 ונפצע מהירי, עבר ניתוח בבית החולים סורוקה. מצבו מוסיף להיות קשה אך יציב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות