כוכב הילדים זבולון מושיאשוילי ז”ל נפטר בגיל 52 לאחר מחלה קשה

השחקן והקומיקאי שבשנים האחרונות התקרב לחסידות חב"ד ולשלוחי חב"ד בתל אביב, שהפך מוכר במיוחד מהפקות וידאו של ארגון 'הפנסאים", נפטר הלילה בגיל 52 לאחר מחלה קשה • הלוויתו תיערך היום  בשעה 14:00 בבית הכנסת הגיאורגי בנוף הגליל
אבי כץ
י"ז אב התשפ"ג / 04.08.2023 03:27

ר’ זבולון מושיאשוילי ז”ל, שחקן וקומיקאי ישראלי, שבשנותיו האחרונות התקרב לחסידות חב”ד, נפטר הלילה (ליל שישי) בגיל 52, בבית הרפואה הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שהתמודד עם מחלת כבד,

המנוח ז”ל  נולד בגיאורגיה בשנת 1972, ועלה לישראל עם משפחתו כשהיה בן תשעה חודשים. בני המשפחה התגוררו בנוף הגליל.

כשבגר התגייס לנח”ל המוצנח ועם שחרורו מהשירות, פתח בקריירת משחק.

בשנים האחרונות התקרב מאוד לחב”ד ולשלוחי חב”ד בתל אביב, ולאורך השנים היה שותף להפקות וידאו רבות עבור ילדי חב”ד. בכישרונו המיוחד העביר מסרים חינוכיים וחסידיים לילדי ‘צבאות השם’, ובמיוחד היה מוכר מהפקות הוידאו של ארגון ‘הפנסאים’.

הלוויתו תיערך היום  – יום שישי – בשעה 14:00 בבית הכנסת הגיאורגי בנוף הגליל.

לא הותיר אחריו ילדים.

צביקה הדר, חברו של מושיאשווילי שכיכב לצידו בסדרה ‘שמש’, ספד בשיחה עם אתר ynet: “בלתי נתפס. זבולון בלשון עבר?! הכרתי אותו כשסיים בית ספר למשחק וקראתי לו דני דה ויטו כחול-לבן. עשיתי איתו בפעם הראשונה שלו טלוויזיה בשעשועון ‘עשינו עסק’, מערכונים משעשעים, אחר כך בסרט ‘עפולה אקספרס’ וכמובן הדמות המיתולוגית של ששי ב’שמש’. איש טוב לב מלא בחלומות.

“בשנים האחרונות היו שמועות רבות על כך שאיננו בקו הבריאות והוא חולה, אבל כשדיברנו הוא אמר שהכול די בסדר ולא סיפר על זה לאף אחד. עצוב. היו לנו הרבה שעות עם המון חוויות, והיום האור של זבולון – השמש של זבולון – שקעה. יהי זכרו ברוך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אדם יקר - לא היה חבדניק , אהב את כל עם ישראל,
    04/08/2023 06:57
    חבר
  1. אדם יקר ישר שהלך בצער גדול